luni, 9 august 2010

Curaj

Nu pot avea inspiratii de alta natura decat cele care imi tot inunda gandurile de la o vreme. As vrea sa existe o cale de a ma lasa rapita din tot ceea ce insemna viata mea in trecut. Am insa o singura exceptie a vietii mele ce reprezinta prezentul acum. Un sngur om ce imi face inima sa simta un val de indragosteala, desi nu ii voi recunoaste asta niciodata, si e posibil sa fie una din marile greseli ale mele. Ma enervez pe mine, ma dezamagesc mai degraba, atunci cand vad ca nu am curajul sa fac ceea ce simt. Sa opresc pasii ce se indeparteaza de mine in acelasi alb ce era al meu candva...Nu pot sa urasc nici rosul acela intens ce e atat de rece si respingator.

Mi-am facut curaj...am spus ce voiam sa spun, si apasasem tastele de zeci de ori pana sa o apas pe cea finala. Nu ma simt eliberata insa, ci doar penibila ca am recunoscut o slabiciune. Si va avea efecte cu siguranta. Si nu bune...probabil...Desi evident sper sa nu fie situatia atat de pesimista. Stiu insa ca nu am cum sa fac un om sa imi simta lipsa daca nu ii arat cum e sa ma aibe langa el... Nu il acuz niciodata de asta. Ma acuz pe mine pentru stupiditatea mea. Si stiu ca unica persoana ce pierde sunt eu...dr indiferent ce se va intampla...situatia va ramane aceeasi, desi uneori am mici scapari de recunoastere a realitatii sentimentale din mine...

6 comentarii:

  1. Nu iti fie frica de ce recunosti sau de ce simte persoana acea pt tine , ti`ai ales doar momentul nepotrivit avand in vedere situatia lui de acum, trebuia sa o faci acum o saptamana ca sa nu aibe unele pareri, fi sincera cu el si daca e sa fie devoteazate lui nu "fronturilor" iar de restul din trecutul tau nu iti fie frica sau regret deoarece sti ca au ales sa ramane pe dinafara , gandestete doar la faptul ca vine octombrie si va fi diferenta in a pleca la 00 :28 sau de la Moll, nu fi ca pana acum ,exprimati sentimentele si DARUIESTETE deplin lui!!! un 17 nu se va compara cu un 3 desi (coincid unele denumiri) dar numarul mai mare il poti da uitari, nu trebuie sa ai uneori scapari recunoaste tot timpul fiinda asha pierzi (trust me on this one) fie de la cel mai miK lucru Pana la (te citez) "un univerS" mi`ai spus ca imi multumesti de sfaturi dar acum iti dau unu :Daruieste doar asha vei primi inapoi -cu stima si apreciere aceasi ghicitoare din unbra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nu`mi plac ghicitorile ...dar ai dreptate intru fel ...amandoi aveti ..cel mai bine e sa iti lasi trecutul acolo unde e ..daca ai posibilitatea sa il filtrezi si sa faca parte din prezent doar o parte din el si cine stie poate va fi si un viitor daca nu ..exista drumuri care se despart si nu se mai incruciseaza depinde de care il alegem

    RăspundețiȘtergere
  3. Trecut? traiesti acolo?

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde sa traiesc? in trecut? In nici un caz. Doar e vorba ca inca dor anumite lucruri, si inca vreau sa combin totul incat sa am un viitor asa cum il voiam inca din copilarie.

    RăspundețiȘtergere
  5. trecut? ...
    pentru umbra.....
    nu cred ca ai simtit vreodata acelasi lucru...si nu ai de unde sa stii cum dor unele lucruri ...si cit continua sa doara..nu neaparat traim in trecut daca nu dam uitarii unele lucruri...nu e atat de simplu...
    o sa treaca..dar nu atat de usor...oricum Jolanda..iti doresc sa ai un viitor asa cum ti-l doresti tu :) si nu uita..noi ne faurim viitorul..oricit de stupid nu ar suna fraza ...

    RăspundețiȘtergere
  6. DA... Otilia asa este. Nimeni nu are cum sa stie cum e sentimentul decat daca l-a trait... Degeaba incerci sa il intlegi... Nu ai cum.Pare stupid. Insa unii oameni nu tin la lucruri sau oameni si atunci e mai simplu sa nu le mai ai, insa unii pun totul la bataie..iar atunci cand nu le mai ai, doare mai mult decat orice... E ceva ce trebuie sa simti pe propria piele ca sa stii cum e...

    RăspundețiȘtergere