vineri, 6 august 2010

Cand totul e bine

A fost destul de dezamagitor incat sa imi iau confirmarea ca mereu voi avea prieteni si oameni alaturi de mine atunci cand nu am nici o nevoie de ei. Adica atunci cand nu am probleme. M-am convins de asta atunci cand nu-mi venea sa cred ceea ce citesc. < 'Tu ai nevoie de psiholog,vrei sa pleci da stai, plangi din orice te crizezi mai repede, revino la ce ai fost si mai vorbim, pana atunci good bye'> Ma obisnuisem cu faptul ca eu eram de vina pentru tot , insa nu ma mai pot ascunde atunci cand fug defapt de mine. Nimeni nu spune ce simte si asta ma enerveaza la culme. Eu sunt nebuna? OK! Accept asta, dar tu nu ai probleme? E bine sa ai prieteni atunci cand totul nu necesita interventie si rabdare nu-i asa?Cand sunt in perfecta stare , va am pe toti , nici timp sa va impac nu am , insa cand am probleme unde e toata lumea? Montezi placi de rigips, sau ai programe stabilite, orice altceva de facut nu? Nu am cum sa cer sa-mi fie alaturi persoane care nu ma cunosc, am nevoie de cei care ma stiu , as pierde prea mult timp sa povestesc intamplari de-a lungul a catorva ani , si nici asa nu va intelege de ce sunt in starea asta. Insa tu, cel care mi te pretinzi prieten si spui ca sunt cel mai important lucru din viata ta, iti spun doar ceva. In primul rand, nu sunt un lucru, nu sunt posesiunea ta. Sunt un om ce are nevoie de cuvinte si altfel de tonalitati. Faci asta, esti alaturi acolo, vei ramane pentru intreg restul vietii mele.Daca insa crezi ca nu esti in stare, deplaseaza-te frumos mai departe de betoane. Si vezi-ti de drum. Pentru ca azi, mai mult ca ieri te urasc din tot sufletul. SI unica mea bucurie ar fi sa nu te fi cunoscut niciodata, si mai ales sa nu fi depasit linia verde a gardului gradinitei care mi-a schimbat viata in ceea ce nu voiam sa se schimbe vreodata. Esti acelasi sablon de om infect, de lingusitor si egoist. Acelasi tip cu ceea ce eu am cresut si as fi vrut sa ma feresc intreaga mea viata. Imi dezvolti instinctele de criminala si imi fac zeci de planuri care te-ar putea face sa dispari de tot din viata mea cel putin. Voi invata insa sa trec peste toate, pentru ca oricum nu mi-ai fi nici tu nici altcineva alaturi. Iar eu contez mai mult decat tine. Nu uita insa, vei pierde mai mult decat ai fi putut castiga vreodata. Cu mine ca adversar...nu vei castiga nicioata!...

10 comentarii:

  1. Ce rea esti :) Cata ura ai in tine la cat esti tu de mica:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Te inseli mai mult decat crezi ...iar "?" mai ai de invatat...daca vrei pace atunci razboi ..si eu nu am ce sa iti zic decat pregatesteti armele pt ca din seara asta din "gara" e doar inceputul la ce imi era cel mai frica..imi pare rau ..eu nu pot lupta "pe 3 fronturi " ca tine dar o sa am grija sa "lupt" pe unul singur si sa ma daruiesc in totalitate

    RăspundețiȘtergere
  3. Si vis pacem, para bellum nu anonim? vrei asta? M-am saturat de copilarii, vreau doar sa fi matur...sa exteriorizezi ura sau sentiment pur..indiferent ce ar fi...fi tu!

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm sunt sigura ca cel care ti-a scris < 'Tu ai nevoie de psiholog,vrei sa pleci da stai, plangi din orice te crizezi mai repede, revino la ce ai fost si mai vorbim, pana atunci good bye'> nu eun prieten adevarat...e doar unul din aia care ti-e alaturi in zilele cu soare...am si eu muuulti din astia...m-am obisnuit..si am inceput sa-i exclud unul kite unul...
    anonim- ura? poate..ei si? decit o scirbosenie...o fatarnicie si o falsitate..mai bine cum a zis ea...exteriorizarea unui sentiment adevarat....dar tu nu ai cum sa simti asta...

    Jolanda-take care of you:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Otilia... Intr-adevar , prefer sa spun ca urasc decat sa mai zambesc fals ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu oti* nu am cum sa simt deoarece nu mai stiu ce simt..ultimi 4 ani au fost o minciuna si un joc care nu il vedeam si asha zisi "prieteni" stiau dar nu ziceau doar partile care le convenea lor asha q scuzami indiscretia dar nu poti categorisi un om doar dupa ce scrie ..pot da citate dp google sau din carti , conteaza sa cunosti persoana desi un blog sau un id te pot face sa cunosti cat de cat pe cineva dar nu ii vezi reactile ..mi`ar place sa va intalniti ..cel putin stiu pe cineva care ar vrea mult..aja`i JD?

    RăspundețiȘtergere
  7. Da...vreau sa o cunosc, normal,dar in acelasi timp pot spune si faptul ca tu pretinzi ca ma cunosti, ca ma iubesti ca sunt totul pentru tine , insa atunci unde erai cand aveam nevoie unul de altul...atunci cand nu aveam nevoie de tine...ci pur si simplu aveam nevoie de noi! Am inteles ca lucrurile se schimba, ca trebuie sa te adaptezi sa traiesti, insa partile mele rele sunt din cauza trecutului cu tine. Nu intelege gresit..nu il regret, doar ca as fi vrut sa fie cu totul altfel!

    RăspundețiȘtergere
  8. da,poate ai dreptate..nu poti cunoaste un om dupa ceea ce scrie in totalitate,dar uneori sunt suficiente cuvintele insirate...sinceritatea si nu falsitatea reala...sa stii ca din ce in ce mai mult ma dezamagesc in prietenii reali..si Jolanda ca si fiecare din noi poate comite greseli...si eu am comis..mai multe decit mi-as fi dorit...dar dupa 4 ani nu cred ca tot ce simti acum e ca te-a mintit,si ca a fost un joc,si chiar daca a fost,tre sa recunosti ca a fost unul ce te-a facut fericit..nu?
    Si da,as vrea s-o cunosc pe Jolanda..:)

    RăspundețiȘtergere
  9. :| Da... trist e ca s-a ajuns aici. Si ca totul a fost un joc si un regret pentru unii dintre noi... Eu nu regret nimic. MA bucur doar ca am avut momente in care nu conta nimeni si nimic, chiar daca aceste lucruri s-au schimbat cu timpul si pe mine m-au maturizat...

    :D Otilia... Te intereseaza Romania reala? Te cazez la mine, pe undeva prin Transilvania cu cel mai mare drag... >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Tu Jolly serios acuma pana la urma tu ai sentimente sau le ascunzi si le ingropi? Ai iubit vrepdata pe cineva ca io nu mai inteleg nimic jur!

    RăspundețiȘtergere