marți, 17 august 2010

Acum ploua mai mult ca niciodata!


Mi-am auzit ca nu sunt 'zdravana' si nu cred ca avea vreo conotatie sexuala , ci doar se facea o mica reclama a mansardei mele. Cu ferestre mari...deasupra, si palme lipite ca in Titanic de geamul aburit. Nu, nu ma refer la nimic pervers. Desi la asta va ganditi. Scoteam doar in evidenta, umiditatea ridicata din aer, datorita anumitor motive. Iar cel care imi place cel mai mult... Evident , ploaia. Nu sunt emo, serios, nu ma apuc sa-mi cant la vene, si nici nu fac reclama la Gilette, insa e linistitoare, pasionala , si multe alte personificari pe care nu le scriu ca iar va ganditi la alte lucruri , umane ce-i drept, dar prea adolescentine. Si nu pricep de ce, desi uneori probabil ca asta e si prima mea varianta de interpretare. Am si eu douazeci de ani...se intelege... Nu?



Ascultam azi ploaia...si-atat. Nimic altceva. Doar sunetul loviturilor de apa ce se loveau de sticla, si respiram greu, sa savurez fiecare moment. Era si mai inainte.S-a oprit insa... din pacate, momentele de liniste se sfarsesc atat de repede. Eh, un tunet pe masura acum. L-am auzit si eu...si ceilalti. Doar nu l-au bagat de seama.

As vrea doar sa stau undeva intr-un loc inalt. Sa vad luminile seara, sa ploua infernal si sa simt caldura emanata de alt corp decat al meu. Si subliniez, NU, nu are conotatii sexuale. E doar alinare psihologica atunci cand ai tot ce vrei , liniste, siguranta , iubire si ... racoare...

Un comentariu: