miercuri, 7 iulie 2010

Un 'La multi ani!' de 20 de ani...

Destul de dimineata incepe aceasta postare,desi nu imi prea mai pot tine ochii deschisi. Mi-am amintit azi cu placere de banchet, de locurile respective si momentelele placute. Desi a inceput ziua prin somn usor si lung, apoi aere de vedetism si multe alte tonalitati ce nu isi au locul, ziua a fost una de tinut minte. Am primit mesaje si urari de la persoane de la care nu ma asteptam , ori se aflau la mii de kilometrii. Le multumesc tuturor celor care nu au uitat de mine si mai ales celor care au facut asta din inima si sincer. Revin cu update'uri dupa un somn mai lung...

Update1: M-am trezit devreme dupa somnul de cateva ore..insa nu foarte placut. M-a lovit melancolia cu o viteza excesiva, si ma gandesc la multe lucruri ce nu isi au rostul. La verile trecute, iubirile mele trecute (si nu sunt decat cat sa le numeri linistit pe o mana), la felul in care ma faceau unii oameni sa ma simt si mai ales, ma acceptau asa cum sunt.. O lume e prea perfecta cu ei toti la fel , asadar sper ca viata fiecaruia sa fie asa cum si-o cladeste...

3 comentarii:

  1. Da Otilia... Am fost in apropiere la un han cu niste prieteni...am mancat, am baut...am vorbit...apoi a urmat o distractie cu o prietena acasa la mine:))

    RăspundețiȘtergere