duminică, 11 iulie 2010

nul' 3


Ma cuprinde cate o simtire pe care mi-o doream insa vreau sa o distrug inainte sa devina sentiment. Si am lucruri care imi provoaca temeri marete. Dar imi si arunca o doza de speranta a unui altfel de viitor. Simteam ceea ce imi lipsea de-a lungul vietii mele. Insa eram vulnerabila sa fac aceleasi greseli care aveau urmari nu tocmai placute. Nu conta insa nimic in momentul cand voiam sa il vad. Chiar si pentru cateva minute in care nu aveam sa schimbam mai mult de doua-trei vorbe. Pana sa ma razgandesc , ascultand pur si simplu de ceea ce simteam si ignoram categoria din mine ce sorta binele de rau, m-am vazut pasind spre directia opusa a casei mele , pe mijlocul drumului in orasul uitat de alti pasi necunoscuti de oameni fara griji. Stiam ca trebuia sa imi mentin controlul chiar daca ne imparteam aerul pentru urmatoarele clipe. Am ramas fara aer cand s-a apropiat de mine intr-un mod atat de vechi si uitat de mine, care insa mi-a facut fiecare celula sa intre in repaos. Obrazul meu simtea ceea ce determina gelozia buzelor mele. Trebuia sa ma indepartez de tot ce avea legatura insa cu el. Asa ca am pasit un pas mai departe de ceea ce-mi provoca starea de euforie. Insa n-aveam de gand sa provoc gelozia corpului meu insusi ... si pentru o fractiune de moment, am obtinut gloria de moment. Nevinovat!...

2 comentarii:

  1. fiecare cuvint mi-a inspirat ceva..simt ceea ce scrii si nu numai eu,nu pot sa comentez ceea ce scrii...nu sunt critic literar si ar fi banal sa iti zic ca e foarte frumos....desi intradevar e,e adevarat ,e sincer si se simte:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc Otilia pentru sustinere :D Si tu faci lucrul asta foarte bine ;) >:D<

    RăspundețiȘtergere