vineri, 2 iulie 2010

Diferenta dintre o lume de 'ele'...

Ma uitam amuzata la persoanele care incearca sa para mai mult decat ar putea oferi in ani de zile. Ma distrez de fiecare data cand vad o fata imbracata sumar care se crede sexy si atat, iar la o discutie stie sa iti spuna 'da' , 'nu' sau , 'aa...stiam...imi sta pe limba'. Oare care a fost insa ultimul lucru care i-a stat pe limba? Pasta de dinti cu siguranta nu... Si eu aveam varsta lor, visam la majorat, la iubiri eterne si evident la cum sa fac sa ma placa cat mai multe persoane. Si pot spune insa ca asta nu contine nimic placut odata ce ai realizat-o. E trist insa sa vezi ca totusi nu evolueaza nimic , decat se dezbraca odata cu vara de ganduri si chiar si de inteligenta minora care se pierdea adesea prin labirintul craniului. Singurul meu gand insa nu e acela de a-i cumpara inteligenta , sau de a ajuta lumea la evoluarea minorelor in doamne, caci m-am prins ca e imposibil, unele specimene sunt pierdute de cat li se da nota de la nastere. Am o mana de oameni importanti in viata, insa stiu ca aceia sunt oameni cu cap, nu doar invelis cranian. Oameni pe care te poti baza indiferent ca i-ai ranit si nu fac decat sa isi linga rana in timp ce imi intind o mana, desi nu pot garanta ca nu ii mai musc odata. Le multumesc insa pentru felul in care ma sustin. Pentru drumul pe care il fac. Iar eu voi incerca sa le restrang cararile intr-un singur drum sigur. Pietonal, cu averi imateriale si valori morale. Eu pot garanta ca m-am nascut la spital, nu intr-o masina. Desi cateva au avut un farmec aparte al amintirilor mele de succes... Drum bun Arianu'le, succes Zucker...multumesc Kinder...

2 comentarii:

  1. Ash zice ceva .. dar nu stiu ce ...

    Si nu imi sta pe limba .. chiar nu stiu ... asta ma face .. fata ? :-??

    RăspundețiȘtergere
  2. nu Zucker , nu te face fata... Doar poate unul din cei care nu stii ce ai putea spune...

    RăspundețiȘtergere