miercuri, 28 iulie 2010

Detalii

De-a lungul timpului am invatat sa apreciez detaliile. Sa fac din ele puse cap la cap un intreg. La fel insa ca orice lucru, trebuie sa aiba o linie de final , iar dincolo de ea sa nu pasesti, sa nu abuzezi, altfel pierzi din valoarea esentialului. Trebuia sa fie o zi cu totul altfel, insa tocmai ceea ce ador au stricat-o...detaliile... Nu vreau sa ma simt printesa,nici vreun vis de supremitate,ori zeci de duzine de flori. Uneori un intreg buchet de flori imperiale paleste in favoarea unei biete flori de camp si toate doar pentru ca e acolo la momentul potrivit. Vreau doar sa simt ca exist. Iar ca sa intelegi asta nu ai nevoie de multe detalii. Conteaza doar simpla prezenta. Sa te faci placut e o arta...care asa cum spunea cineva, < e ceva ce ai , sa nu ai > pur si simplu. Da, poate am , acel ceva ce ma face sa ma simt bine si sa ii fac si pe ceilalti sa se simta la fel, sa nu ii sufoc cu probleme mele si sa nu ii intristez, insa ca orice arta, trebuie sa aibe simpatizanti. Nu poti face nimic de unul singur, nu poti acaparat totul... Ca sa fiu eu, am de voie de o umbra a mea si inca ceva...

Un comentariu:

  1. cel ce iti e aproape30 iulie 2010, 02:07

    Umbra. MEreu ai ceva cu umbra. Lasati trecutul in urma si traiesteti prezentul.Indiferent cum ar fi el!

    RăspundețiȘtergere