vineri, 30 iulie 2010

da ?

As putea incepe la fel ca in alte zile cu lucruri de o importanta majora. Azi nu am multe de zis, nici timp de pierdut. Nu imi pot descrie setimentele si asta probabil doar pentru faptul ca sunt foarte confuza. E destul de monoton tot ceea ce se intampla de la o vreme, dar parca mi-e bine, sau poate doar m-am obisnuit si din comoditate nu vreau sa mai fiu eu cea care schimba lucrurile. M-am simtit totusi bine astazi. Cateva momente aveam tot ce imi doream.Insa nu voiam trezirea la realitate.


Ma tot gandesc la un singur lucru, daca nu eram la fel , si aici ma refer fizic, din toti oamenii de azi, mai erau macar doi alaturi de mine?

2 comentarii:

  1. cateodata te urasc atat de mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah...multumesc... Macar mai exista oameni cu sentimente sincere din cate observ... Un nume? Sa stiu de unde atata placere?

    RăspundețiȘtergere