miercuri, 16 iunie 2010

Vesti?

Am ajuns pe meleagurile atat de cunoscute candva insa am constatat ca am mai multi prieteni decat credeam. Fetitele brunete ma adora cu siguranta, si nu numai , doar nu am timpul necesar incat sa mai folosesc intenetul cu imprumut pentru o postare mai lunga... De la prieteni vechi am aflat vesti cel putin suprinzatoare pentru mine. Relatii de care nu stiam, ba chiar logodna pe care nu stiu cat de amnezica am putut fi incat sa uit ziua si intamplarea in sine. E ciudat cum unii incearca sa complice atat de mult o viata atat de simpla, dar nu au creierul necesar incat sa isi castige propria cale spre o viata reala...

Un comentariu:

  1. fetitele brunete te adora...alea blonde adora doar peroxidu' de hidrogen...sau alt decolorant :D
    take care..si o vacanta placuta :)

    RăspundețiȘtergere