joi, 3 iunie 2010

Un nume urat....


Pe langa nervii pe care i-am avut ieri dimineata inaintea examenului la etica, s-au intamplat atat de multe lucruri incat atunci cand am ajuns acasa, singurul lucru pe care l-am mai facut a fost sa dorm... Fapt ceea ce demonstreaza de de nu dorm la 3 jumatate dimineata...

Una din asa zisele mele prietene,( cred ca in banat notiunea de prieten are alt inteles ) , a trecut un seminar fara nici o jena, chiar daca nu a calcat vreodata pe la ora de seminar tot semestrul, fapt pentru care am trimis si eu un e-mail sa intreb de ce unii trec si au fost invizibili , iar eu care am fost de 3 ori din 4... sunt considerata absenta... Evident singurul raspuns pe care am putut sa il primesc , pe langa "sa nu ma intereseze capra vecinului" a fost de la ea insasi " Pentru ca lucrez in televiziune."Face stiri sportive (de o luna ) cu aceeasi echipa...Poli Timisoara.Ca totul sa fie mai de inteles, o citez:"M-a trecut pentru ca lucrez in televiziune , am si luat salarul (...) Cum sa ai restanta tu , care esti cea mai buna din redactie " a citat ea ... Va da-ti seama ca cei care lucreaza peste 5 ani de zile la postul respectiv de televiziune , sunt nimicuri pe langa ea, atunci cand merge, tot la cunostinte apeleaza si la stadionul Dan Paltinisan...

Profesorul meu insa , a fost foarte dragut cu un mesaj in care si-a folosit "elodismele"... Nu m-a impresionat insa stilul de vorbire, si nici nu am de gand sa imi cer scuze pentru ca mi-am permis sa intreb de ce exista favorizarea asta stupida si interventii... Platesc 750 de euro pe an la facultatea asta , asa ca am dreptul sa stiu unde si pe cine se duc banii mei... Si in cazul in care am deosebita placere sa ma onoreze vreodata cu prezenta pe holurile facultatii si sa imi adreseze vreo intrebare, am sa imi cer politicos scuze pentru faptul ca nu am domiciliul in Timisoara , si numele meu de familie nu suna atat de frumos incat sa merite un seminar trecut... Dar mi-am dat seama ca singura proasta sunt eu... am uitat sa ma uit in buletin sa vad numele tarii in care traiesc... Cat despre prieteni?... Abia astept sa vad si alte stiri , ce nu contin alb-violet...

# In alta ordine de idei... am avut un chef nebun sa ma uit astazi la Tom & Jerry , asadar am downloadat intreaga colectie clasica de desene animate... Mi-aduce aminte atat de mult de copilaria mea...si am constatat totodata ca inca stiu ce se intampla in fiecare episod... Ar fi o zi de neuitat aceea in care voi gasi pe cineva sa aibe rabdare cu copilaria mea si sa ne uitam impreuna o zi intreaga la desene animate... Aprovizionati cu sucuri, dulciuri , chipsuri...si o patura moale...

# Nu stiu cati vor avea rabdarea sa asculte, dar... asta a fost Romania, si asta va ramane...

4 comentarii:

  1. Pe urmele unei acribice analize de conţinut, iată că, absolut din întâmplare (dar un context tipic jurnalistului nou-nouţ "local-de-pretutindeni"!) Jocul Întâmplării mi-a dăruit bucuria nemărginită (mie!), iar Dumneavoastră (ţie!) şansa demersului jurnalistic complet (documentare, acordare oportun-virtuală a dreptului la replică, ş.a.). Nu intenţionez să Vă ameţesc cu trăiri despre ţară şi prietenie pe care fiecare şi le însuşeşte abia atunci când a trăit destul cu ambele, consider însă că materialul Dumneavoastră necesită adăugiri. De bună intenţie şi creştere, niciuna-n plus. Şi Vă mărturisesc aşadar că, dincolo de subiectivitatea emoţiei Dumneavoastră, ex-prietena-colegă a trecut cu jenă şi doar Dumneavoastră (care, de altfel, NU aţi trecut cu 3 din 7, nu din 4!) şi cu ea sunteţi cele ce-i acordaţi (tot ei!) atât de multă importanţă! Treaba cu capra-i de alt soi, altă natură, nici din Banat, nici de altminteri, e mioritic-balcanică Arătarea, Vă asigur. Comună şi aproape general valabilă, dar intensitatea-i variază în închipuirea fiecăruia. Şi, se ştie, nu-i ţintă primară, e doar Motiv. Motivul Vecinului Ce Trebuie să Piară, CACApra să mi-o însuşesc. Vă "da-ţi" seama că nu Dumneavoastră sunteţi cea care-i achitaţi Vietatea, deci fiecare singur şi-o călăreşte cum vrea, pe banii lui. Şi, cum e firesc, răspunde pentru aceste lucruri. "Elodismele" sunt preocupările Dumneavoastră care V-au izbăvit de prezenţa la seminar (într-o manieră imatură şi de prost gust, din rarele momente în care aţi fost prezentă!), nu reprezintă nicio drăgălăşenie anume! Fiţi făr' de grijă, Domniţă Preţioasă, nimeni nu Vă deranjează rezolvarea vreunei aventuri de thriller poliţienesc cu niciun soi de întrebare, e problema oricui ce face atunci când nu plăteşte 750 de Euro, mai ales în situaţia în care Dumneavoastră aveţi deja răspunsurile! Toate aceste neajunsuri n-ar fi existat, poate nici acest material, în condiţiile în care Dumneavoastră aţi fi reuşit prezenţe 4 din tot atâtea obligatorii şi un total de 7! Atenţie la virgule, ele delimitează grafic o pauză între părţi de gândire! Gândire sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru detalii si pentru sfaturi, am sa incerc sa fiu atenta la tot ceea ce mi-ati spus... Va multumesc pentru timpul acordat citirii acestui material (sper ca nu si singurul). Exista intr-adevar lucruri pe care trebuie sa le traiesti ca sa stii cum sa le eviti intr-o situatie urmatoare... Nu cred ca ar trebui insa sa scriem acum din nou aceleasi nemultumiri din mailurile expediate... Am inteles cum a fost situatia, am inteles ca eu nu am fost... am inteles ca lumea nu e atat de corecta cum ar trebui sa fie... Poate in localitatea mea , as fi facut la fel... Dar avand in vedere ca nu sunt de aici... Va trebui sa ma descurc doar pe ceea ce fac eu... nu pe altcineva.

    Va asigur de faptul ca data viitoare nu voi mai avea incredere in nimeni, si nemultumirea nu e asupra dumneavoastra, ci pur si simplu a discutiei cu domnisoara de dinainte sa ajunga anumite fraze la urechiile dumneavoastra. Nu va acuz, ci singura mea nemultumire e faptul ca observ ca nu totul e corect, insa totul se intampla cu un scop...

    Mult succes in continuare, dumneavoastra... Eu voi avea cu siguranta mai multa grija de acum inainte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Amarnic Vă înşelaţi, Domniţă, Locul n-are legătură cu omuleţul! Şi mai pe-nţeles, Vă asigur că locul naşterii ori domiciliul stabil sau nu...contează deloc! Întotdeauna, trebuie să ştiţi, Vă descurcaţi pe Capra Dumneavoastră, nu pe cea a Vecinului, e bină că aţi realizat! Singurele păreri ajunse-n ochii mei sunt cele scrise-mi, tot de la Dumneavoastră! Lumea Mea e foarte corectă, a Dumneavoastră, pare-se, Dezordonată de Certitudini Neclare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am priceput citind totul cu un inteles anume... Mi-am dat seama ca trebuie sa revizuiesc unele lucruri in viata mea, sa invat sa ma bazez pe mine insami , si sa am grija ce fel de cunoscuti accept in viata mea. In privinta asta, va multumesc ca mi-ati deschis ochii intr-un fel sau altul... E bine ca e atat de devreme decat sa fi lasat timpul sa piara in zadar iar finalul sa fie unul cu mult mai rau... Azi am inteles dintr-o discutie cu un om tot din acelasi domeniu, ca nu notele desemneaza un om... Va multumesc pentru ca v-ati ocupat timpul citind. O seara placuta in continuare...

    RăspundețiȘtergere