duminică, 6 iunie 2010

Falsitate...

Am ajuns acasa acum cateva minute, si a fost o zi deosebita... Imi pare rau pentru felul in care s-a simtit ea de ziua asta speciala... Odata ai 20 de ani, pacat de faptul ca nu a putut zambi mai mult... M-am distrat insa, si va ramane acolo o amintire despre tot ceea ce azi s-a intamplat acolo... Sper ca si celei mici sa ii fi placut...

Am stat de vorba cu cineva si mi-a facut deosebita placere... Mi-a explicat multe lucruri, si mi-a zis anumite fraze cu care avea mare dreptate... Am avut azi si destule accesari ale blogului... Oameni pe care i-am deranjat probabil... Nu tocmai asta era intentia... dar imi asum responsabilitatea... Nu stiu cat de proasta ori cat de egoista par... insa azi chiar am inteles, mai pe direct, mai indirect, ca nimic in lumea asta nu va fi corect... Si nimic nu va schimba asta... Sa citez insa persoana de azi, avea dreptate " te adaptezi si ramai in tara, nu te adaptezi si pleci cu prima ocazie"... Dar oare acolo e mai altfel?... Urasc insa oamenii care vorbesc de rau pe cineva, acuza, cu asa zise fraze de la sursa sigura, si mai apoi... Fac orice sa para falsi... sa se linguseasca... Poate am ranit multa lume , cu multe lucruri... si daca imi dau seama de asta si simt ca merita imi voi cere scuze, desi poate nu v-a schimba nimic si uneori nu va aduce inapoi persoana care a plecat odata...candva... Dar de ce iti e atat de prieten in fata, si mai apoi cand te intorci sa iti vezi de drumul tau te ataca si nici nu iti vine sa crezi ce auzi despre tine din gura celui pe care il credeai prieten?... Da... blogul meu s-a plimbat prin e-mailuri azi... Dar nu ascund nimic, nu injur pe la colturi, nu acuz de hi5-uri si alte lucruri grave si mai apoi sa rad prieteneste... Spun ce am de zis... ce simt la momentul respectiv, desi pe parcurs imi schimb gandirea sau chiar imi dau seama ca eu insami am gresit... Dar nu sunt falsa... Cati oameni ar vrea sa aiba sute de admiratori falsi si in absenta defapt nu stiu cum sa indeparteze prezenta ta sau poate mai rau de atat?... Cum bine spunea si un profesor de-al meu " simti ca ai trait fara sa regreti atunci cand ai decizii si ti le schimbi pe parcurs in functie de ani, mentalitate, si greseli"... Niciodata nu am inteles falsitatea din unii oameni, de ce se prefac si de ce iti zambesc mereu cand iti sunt in fata iar mai apoi iti coboara toti sfintii la domiciuliu?... Poate gresesc eu , poate sunt prea tampita... poate ranesc fara sa vreau (in viziunea unora probabil fac asta intentionat) dar decat prieteni ce te ajuta doar sa te aibe la mana cu ceva, candva, de sigurata... mai bine doar cunoscuti...

Nu cer absolut nimic... decat sa nu vad in preajma mea oameni ce au cel putin doua fete... Esti rau? Fi... si-atunci cand cel pe care il acuzi iti e de fata...

Nu mai continui... stiu ca vor sari cativa iar... dar asta sunt eu... si azi...si maine... asa sunt si cand sunt intre cei pe care ii acuz si intre cunoscuti cu care imi permit... Decat sa crezi ca lumea te adora, mai bine sa stii adevarul... Uneori e mai linistitor... In rest, va multumesc tuturor celor care v-ati ocupat din timp pentru a citi, celor care ma intelegeti... celor care nu... Iar cateodata, imi cer scuze celor pe care ii atac intr-un fel sau altul... O zi placuta, si o viata si mai placuta...

2 comentarii:

  1. sar cei care sa simt intr-un fel sau altul vinovati..k d altfel ar observa kita sinceritate e in ele..da asa..d unde..dac ei nu-s sinceri..nu cred ca altii ar putea fi..pare rau de ei..
    take care:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc Otilia pentru sprijin... Hai sa lasam sa se rezolve lucrurile. Fiecare isi da seama de multe lucruri odata ce timpul trece... Ai grija si tu de tine.

    RăspundețiȘtergere