vineri, 25 iunie 2010

Continuu

Nici nu stiu ce simt acum. In nici un caz indiferenta, dar nici sentimentul acela aparte ce te face sa traiesti in functie de bataia vantului ...si atingerea pielii care e atat de cunoscuta doar dupa atingere sau miros. Poate ca as fi schimbat multe in viata mea daca as fi putut avea magia de a da timpul inapoi, insa cu siguranta ar fi o greseala. As afecta persoanele la care tin, le-as modifica destinul, pentru ca indiferent de circumstante, eu si greselile mele le-am desenat un curs al vietii celor care mi-au fost dupa linia de nesinguranta a vietii mele. Am ranit , stiu! Si imi asum aceasta responsabilitate, dar cine nu raneste? Cine nu greseste? As putea insa sa ma multumesc cu faptul ca cei la care tin, sau tineam, chiar daca e impropriu spus la trecut, sunt bine. Si traiesc o viata la care nu i-as fi condus eu cu prezenta mea. Imi ajunge doar sa stiu ca cei pe care i-as tine mereu aproape de mine, ma urasc, caci ura se naste din iubire, din sentiment. Nu poti spune ca urasti o persoana daca nu ai iubit-o candva. Aia nu e ura... E un sentiment de repulsie fata de ceva anume ce se ascunde in interiorul tau, poate de la constientizarea unei subtile realitati prin care stii ca nu poti face acelasi lucru cu persoana care iti displace acum. Imi pare rau, pentru multe , pentru sentimentele care nu conteaza. Dar nu imi pare rau ca exist. Pentru ca indiferent ce va fi, viata mea va continua , cu sau fara...acel 'el' prezent in diminetiile in care deschid ochii plini de dureri si sperante!

3 comentarii:

  1. mdaa,citesc acum articolul tau si imi dau seama ca eu am scris cu 20 de min in urma o versiune personalizata:D numai ca e adresata unui prieten,si jur ca nu am citit inainte articolul tau,hmm si de ce nu ma mir?:d cum am mai spus semanam rau de tot,si imi place tare chestia ca ma regasesc,si sute de persoane se regasesc in ceea ce simti si scrii,si iti multumesc ca imi faci diminetile si serile mai bune,pentru ca esti sincera.
    Take care:*

    RăspundețiȘtergere
  2. "Nici nu stiu ce simt acum."

    Despre ce anume?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Otilia. Si eu am patit asa cum articolele tale , ti-am povestit... MA bucur ca ma sustii si ca citesti ceea ce scriu eu.

    Delta, nu stiu ce simt in legatura cu sentimentele mele pentru anumiti oameni importanti din viata mea. Nu stiu ce sa fac...

    RăspundețiȘtergere