joi, 24 iunie 2010

16 fara 5...

Nu imi era deloc dor de sentimentele care le simt acum. Nici macar racirea fetei cu lichidul acesta sarat nu imi lipsea. Imi jurasem mie ca nimic din ceea ce simt nu va mai afla nici un 'el'... Si as scrie tot ce simt, in detalii macabre si ganduri sadice pe care i le port celui care atunci candva era un cineva pentru mine, insa nu am timp... Si nici spatiu, si nici sentimente caci incerc sa le omor. Sper sa rezist doar azi, caci maine va fi mai simplu, mai indiferent pe ora ce trece, pentru ca pana la urma nimeni nu merita denigrare totala. Iar daca eu sunt criminala ,si distrugatoare de vieti, locul meu nu e acolo...

4 comentarii:

  1. Nu esti criminala si distrugatoare de vieti .. in cel mai rau caz... o distrugi pe a ta. .

    Tare as vrea sa ma vad acum peste 10 ani .. sa vad cine va fii mai fericit .. nevasta'mea cu mine .. sau tuu ca nevasta altuia ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am in scop viata de familie neaparat. Am un scop bine precizat in ceea ce priveste cariera mea, si independenta de un barbat. Nu cred ca e nimic rau in asta , iar fericirea nu cred ca consta in neveste si ani, ci pur si simplu in ce te face sa te simti implinit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si daca "aia" te face sa te simtzi implinita .. jos palaria ..

    I always knew that u had it in you ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aleks, poate nu e totul chiar atat de negru cum pare si poate chiar contez si eu pentru cineva anume acolo mai mult decat cred...

    RăspundețiȘtergere