duminică, 16 mai 2010

Thank you....

Acum cateva momente am realizat ca exista oameni care nu vor doar anumite lucruri de la tine, si nu le pasa ca esti frumoasa , sau ca ai genti dolce & gabbana... sau haine adidas... nu le pasa nici daca tot in ceea ce esti imbracat e cumparat cu maxim 100 de lei de la cine stie ce second hand de pe colt... Si ar putea avea ce vor, au bani , case , masini si nu stiu cu ce sa isi ocupe timpul...Vestea de azi e cu atat mai ciudata cu cat nu e vreun cunoscut vechi de-al meu sau vreun admirator al fiintei mele feminine...Nici macar nu ni s-au intersectat privirile in realitate vreodata... si nici modul de cunostinta nu a fost niciodata prea placut, si ar fi putut sa treaca cu vederea si sa ma considere doar o catastrofa de inceput de femeie... Si totusi nimic nu l-a impiedicat sa vada in mine un potential fara nimic in schimb...M-a vazut pur si simplu pe mine , in spatele a ceea ce incerc sa par , si mi-a inteles ifosele... si m-a lasat mereu sa imi calmez singura viata cu sprijin din exterior... desi putea avea tot ce vrea... Si m-a facut sa plang...acum cateva momente...si in nici un caz de rautate... e primul om ce m-a facut sa plang fara sa ma raneasca in schimb niciodata... Nici macar nu stiu ce cauta in lumea asta genul acesta de oameni si cum s-au conservat incat sa nu primeasca sau sa nu adopte rautatea din jur... Nici nu stiu cum sa ii multumesc strainului meu prieten... si nici nu stiu cum as putea sa ma uit vreodata in ochii lui si sa ii spun ca renunt dupa tot ajutorul acordat... Tot ce am pierdut in mare parte din cauza romanilor , dragii mei compatrioti... am primit ceva mai bun... si nu cred ca vreo divinitate a jucat cartile cum trebuie... si nu va intelege niciodata multumirea si respectul pe care il port... dar... multumesc celor care au fost alaturi...si mai presus de multe..multumesc straine... thank you Panos...

4 comentarii:

  1. Anonim [Paul]17 mai 2010, 18:42

    Cate'o data conteaza mai mult cum aratati si cum te exprimi...rar intalnesti asemenea persoane..majoritatea iti vor raul dar se pare ca mai sunt si oameni care asteapta altceva...ai grija de tine ...si nu uita tineti prieteni aproape ...bye bye

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu ce sa spun de noul tau prieten, dar sper sa vada in tine mai mult decat am vazut eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim* , scuza-mi greseala de tastare

    RăspundețiȘtergere