luni, 31 mai 2010

RROuMania...

Datorita crizei financiare, nici examenele nu mai sunt ceea ce au fost in Romania asta... Asa ca mai petrec ceva timp prin Banat pana se remediaza situatia... dar la ascendenta tarii... cred ca imi pot pune bani de o parte pentru apartament in Timisoara... sa imi pot da linistita examenele de la domiciulul meu stabil... Pe langa oamenii din ea care devin din ce in ce mai reziduuri... si uitand evident de faptul ca in tara se moare de la o mana rupta... ajungi pamant de flori dupa un furuncul... sau pur si simplu ti se cer scuze de genul "imi pare rau sa va spun ca nu am observat ca mai avea puls"... Draga noastra, defapt a voastra pardon , Romanie e o tara extrem de frumoasa...

Poate ca datorita schimbariilor meteorologice am devenit atat de recalcitranta... dar asta sunt eu.. si nu imi mai pasa ... e blogul meu si pot sa va numesc cum vreau... urasc sa vad cum pe o raza de cativa metrii patrati e o ingramadeala de prosti... Ma distreaza inventatorii masinii de gaurit prazuri de calitate... Si ador sa vad pestele balon agitandu-se... Si culmea e ca pe cateva chiar le credeam ..prietene...




Pentru cei care nu stiu cum arata aceasta creatura... imaginea alaturata va sta la dispozitie...

Pentru ceilalti insa... va cer doar sa va abtineti... stiu ca asemanarea este izbitoare... dar nu uitati ca orice aluzie din text , orice asemanare a personajelor este pur intamplatoare...

Celor care nu le convine si se simt insa... va spun doar atat ... 'eu cand vreau sa scriu...scriu'... asa ca 'x-ul' rosu din coltul ecranului va asteapta sa il gadilati cu placere....
As vrea sa primesc ocazia sa aflu cum de Terra are capacitatea de a tine degeaba atatea creaturi... Cum de prostia nu are limite ? [ dreptate avea fraza : " 2 lucruri sunt infinite , prostia si universul...de univers nu suntem insa siguri" ]

Daca grandomania si incultura s-ar vinde la kilogram, ar mai fi vreo piata goala sau vreun cumparator?... Insa o mare dilema am....Are limite? Vreuna mica macar acolo? Sau sinceritatea aia se poate manifesta vreodata conform definitiei?

Si sincer... Daca oamenii ar stii sa citeasca gandurile...si ar afla tot ceea ce gandesc defapt ceilalti pe lumea asta despre ei...ar mai exista prieteni?

De ce nu sunteti sinceri oameni buni? De ce nu va exprimati parerile? De ce atacati fara sa cunoasteti un om? Te crezi mai bun decat mine? Ma jignesti...si crezi ca tac? Doar de dragul ca mi-ai fost prieten? Crezi ca strainatatea te salveaza? Sau poate pur si simplu faptul ca nu sunt romanca te face un mai bun vorbitor de limba ta materna?




De ce nu recunoastem ca suntem prosti ?

Eu am fost...de nenumarate ori... insa acum nu imi mai pasa... Nu-ti convine dragul meu prieten? In sud e cald si soare... Sau in strainatate... sau poate pe la mineri... prin tara alb-violeta posibil...sau daca nu acolo oriunde in alta parte... Am invatat sa supravietuiesc fara sa acumulez paraziti pe langa... Ah... scuzati... am domiciuliul in Romania... tara tuturor posibilitatiilor... ( imposibile, la un loc)




[ Imi cer scuze pentru cei care nu au nici o implicare in discutia de mai sus, in special oameniilor care mi-au fost alaturi si nu au avut niciodata vreo problema cu nationalitatea mea, sau nu m-au tratat inferior... Celor care da... am un fundulet sexi care va sta la dispozitie... ( sa tanjiti sa ma pupati acolo... carnea de import e mai scumpa) ... Bye]

UPDATE: Defapt posibil sa fi crezut prea mult in cunoscutii mei atunci cand am crezult ardealul in defavoarea olteniei... Asadar...imi cer scuze daca am reactionat instinctiv si am atacat fara vina anumite persoane

2 comentarii:

  1. Asa .. vezi ca se poate ? nu trebe sa te mai ascunzi .. cand stim defapt cum esti in realitate .... sau nu e aia realitatea ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu inca daca e realitatea... Pentru ca din cate observ prieteni de-ai mei ascund lucruri si ii fac pe ceilalti sa inteleaga diferit lucuri si sa ma acuze.. si-atunci ii acuz si eu...posibil fara vina...

    RăspundețiȘtergere