duminică, 30 mai 2010

Plimbare ... pe Bega...







Ziua trecuta a fost una plina de chestii pe care nu le-am mai facut fie de mult, fie niciodata... Au fost in Timisoara oameni cu care imi petreceam timpul acum ceva vreme.... Crucky... Iosif... sotia, si Sergiu.... Nu m-am mai simtit atat de fara griji de mult timp... Nici macar nu imi venea sa cred ca sunt aici.... in Timisoara... si imi pare rau ca au plecat... am revenit la ceea ce inseamna defapt orasul asta... dar oricum...

# Crucky... torturat de mine... nu zicea nimic... probabil din cine stie ce respect ascuns acolo... Nici macar mancarea picanta de la KFC pe care numai noi doi am mancat-o nu l-a enervat cand mancam portii duble...ca doar is studenta... asta inseamna deja ca e o viata in care "mori de foame" si unii prieteni de-ai mei nu ar lasa asta niciodata...
# bietul bebelus ingrijit..era defapt sticla noastra de apa cumparata din maruntul de la KFC inainte sa luam apa la bord la propriu...
Chiar nu ma asteptam la nimic din ceea ce continea ziua de ieri...si nici nu banuiam vreun lucru atunci cand trebuia sa raspund la intrebari despre adresa...daca sunt acasa...sau daca trebuie sa plec undeva.... Si chiar daca trebuia sa fi fost la vreun eveniment important...jur ca as fi lasat-o balta fara ezitare... pentru ei... Unu in minus...oricare dintre ei... si n-ar fi fost la fel....

# Si chiar daca eu nu stiu sa inot... baietii n-au avut treaba in a incerca racoarea Begai... iar eu incercam sa pedalez cat de rapid puteam incat sa ii las in urma.... Dar 2 picioare putere nu depaseau 4 maini putere :)) ... asadar.. m-au prins din urma... si s-au salvat...asa ca am renuntat si am pozat in eroina defapt luandu-i la bord.. As fi incercat sa inot si eu cu mare placere... dar nu stiam sa ma salvez... Mainile mele...dadeau apa sa ma salvez ...dar in jos evident... si as fi vizitat Bega...asa cum nimeni nu a vazut-o vreodata....

- Una din melodiile pe care le fredonam ieri .. defapt ...nu le voi posta pe toate... doar cele care imi plac cel mai mult...

1. :X :X

Dupa o ora de pedalat... am lasat puterea picioarelor altcuiva... Evident dupa ce am imortalizat faptul ca eram printre clasa muncitoare...macar de data asta...
Si inca nu am inteles de ce nu am putut intoarce barca din prima :))

Dar cert este ca am ajuns cu bine...chiar daca nu mai puteam sta pe picioare in primele 5 minute de mers pe vechiul pamant...

Si urasc bineinteles...vesta de salvare...chiar daca eram pregatita sa ma fac mica si sa ma arunc in buzunarul ei in cazul in care atingeam apa :))
Una din putinele poza in care aparem toti... Slava stalpului si cosului de gunoi , si a autotemporizarii... Evident si a picioarelor mele care in 5 secunde ajungea in fata obiectivului ...ca si cum as fi fost acolo de la pozitionarea aparatului....

Da...Crucky ...ca de obicei... era modul lui de a ne spune ca ii face placere sa fie cu noi... si porumbeii... de prin spate...


2. Alta melodie... pe care o ascultam ...

Ce viata am avea...vai... normal ca nu doar eu... ci si cei care ma fac sa ma simt asa cum ma simteam ieri...
Le multumesc ca si-au lasat din timpul lor...pentru o plimbare langa catedrala... Au uitat de vise pariziene pentru o zi... si chiar daca a fost ciudat sa ii vad plecand... a fost o zi pe care nu as schimba-o niciodata... in nici un fel... a fost... pur si simplu ...perfecta.... Desi...as fi vrut ca actele sa nu fie gasite...diplomele pierdute... oamenii necesari de negasit.. pentru a prelungi prezenta lor... dar... apreciez tot ceea ce a insemnat 29.mai.2010...

12 comentarii:

  1. A fost o zi super..sper in curand sa mai facem ceva de genu:)..de data asta poate la mare...sau vedem noi..app super blog..tk:*

    RăspundețiȘtergere
  2. :D mersi Crucky... Si pentru mine sentimentul a fost la fel... ai grija de tine... Ne vedem peste ceva vreme...sper ca in circumstante la fel de bune.. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Dhoamne :X:X Calo ne aruncam?? hai ...Crucky la carma!! Fetele ...Pedale :)) :X:X:X:X Jesus ce frumos a fost...sper ca si data viitoare sa ne auzim si sa ne distram cel putin la fel de bine ...Crucky the Sailor u Rull L:)) :P >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) eh.... hai ca a fost frumos... Trebuie sa recunoastem... Imi lipseau fazele de genul acesta... Mai asteptam urmatoarea calatorie :D

    RăspundețiȘtergere
  5. mah ma faceti sa-mi fac planuri sa mai vin curand :))...deja mie dor>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) Pai hai..cine te opreste? Hai sa ne intalim undeva pe drum si merem la Castel la Bran sau la Hunedoara sau undeva...


    vi?:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. nu aveti tupeu:))...iosif si tabita transmit salutari..or zis ca s-au simtit extraordinar..nici daca ne programam ziua nu iesea asa perfecta...pe sfarsit eurovizionu o fost misto:))..(crucky adica eu) cu gura spurcata:))..sa vezi ca ne da 1 punct:))..o fost super:D..p.s. noroc ca no intrat baba peste noi.:))

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) pai ...mai tre' neaparat un eurovision ca sa veniti? haideti asa de vacanta:))

    RăspundețiȘtergere
  9. facem noi un eurovision al nostru:))...vedem...o fost prea misto sa nu mai facem asta inca odata:))cel putin:))

    RăspundețiȘtergere
  10. :D pai ti-am mai spus...ce mai astepti? vi la Banat?

    RăspundețiȘtergere
  11. viin...stai sa fac rost de bani ca ii criza momentan:))..da vin..hey da ma tii la u:))..ca numi plac gariile:D..nus confortabile bancile:))

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Da te tin... nu am cum sa te las pe afara, mi se rupe sufletelul

    RăspundețiȘtergere