vineri, 28 mai 2010

Pentru acum....

O anumita stare se induce... in cazul de fata, cu un singur 'play'...



Am ajuns la ziua in care mai trebuie sa imi revizuiesc lista de prieteni... Ma enerveaza falsul lor zambet, ca si cum totul e normal... si nu pot pricepe de ce mi se numesc...prieteni... Am incercat de multe ori sa le spun catorva persoane ca prietenia se mentine... nu se lasa acolo undeva uitata , prafuita... ca un lucru vechi intr-o casa parasita... si cand ploua afara... iar tu esti pe aproape... intri in casa parasita... si cotrobai lucruri de care ai nevoie... si o regasesti... o refolosesti... fara sa conteze adevarul...


As vrea sa am o zi numai a mea... in care cei la care tin sa simta asta fara sa ma injosesc... in care pot pierde fiecare secunda fara sa o regret... in care pot imortaliza momente... si sa pasesc fara sa alunec spre o alta incercare a vietii... care incepe sa fie din ce in ce mai grea...

Vreau sa simt macar intr-o zi cat de mult ma iubeste cineva... sa am parte doar de acei dintre cunoscuti care imi sunt intr-adevar prieteni... Sa ma pot unge cu namol... si sa-i murdaresc trupul si acelui 'el' care mi-ar demonstra importanta mea ca om... nu ca femeie... Fara sunete in plus... fara cuvinte fara rost... fara intrebari stupide... O zi a tacerii... de vara... cu sau fara ploaie...

Dar e cu amintiri si noaptea de acum... in care ploua cald... in bezna de afara... pe care o lumineaza din cand in cand fulgerul... si ii iau urma... caci si blitzul meu face la fel... doar ca intensitatea lor nu se compara... Vreau sa imortalizez ploaia... sa simt apa pana la piele... sa ma plimb pe strazile pustii fara sa conteze faptul ca poate corpul meu nu va rezista urmarilor...


Dar nu mai conteaza nimic acum... vreau doar o purificare de suflet... un alb...sau un simplu negru...intr-un continuu gri...


O mana calda... un sunet de ploaie... un sentiment... si un sarut firesc si sincer pe frunte... e momentan tot ce vreau de la viata...

2 comentarii:

  1. Zimbet fals....mi-e tare cunoscut fenomenul asta..Jolanda sunt sigura ca exista persoane ce te iubesc pentur ceea ce esti,nu petru ceea ce ai putea sa reprezinti..si chiar nu trebuie sa pastrezi toate prieteniile false:)take care

    RăspundețiȘtergere