luni, 31 mai 2010

Opinca.SRL

Dupa razboiale contra Romaniei... tara in sine a inceput sa se atace... Cu tot respectul pentru cei care sunt olteni, unii sunt chiar.. la pamant... dar chiar una cu pamantul...

Opinciile au acum o imbunatatire... sustin din ce in ce mai multa greutate de prostie... Ingramadita, inghesuita... naiba stie cum ...insa o cantitate din ce in ce mai mare intr-un spatiu din ce in ce mai mic... Mi-am dat seama ca oltenii sunt ca tiganii... unde e un scandal, miros de superioritate inchipuita si loc de injuraturi...hop si omuletul de la ses...

Pana sa imi dau seama din ce cauza Dumnezeu s-a odihnit in a saptea zi... il acuzam... credeam ca din cauza ca obosise...si nu a dat tot ceea ce era mai bun... Dar acum am observat ca pe langa faptul ca a umplut teriotriul carpatin cu specimene necivilizate, s-a odihnit pentru ca si-a dat seama de gresela pe care a facut-o cand a facut femeile extremiste... si atat de iubitoare de dragoste cat mai adanca...

P.S. macar un lucru de as sti cu ce e 'prazul' mai bun si mai superior decat 'gulas-ul' si poate as inchide ochii la unele fraze... Pana atunci insa... sa lasam sudul tarii sa stea acolo unde ii e locul... in fundul Romaniei...

3 comentarii:

  1. lol..opinca SRL,hai k asta o fost buna,hmm am si eu asa specimene in tara,da nu le prezint publicitatii ca-s preaaa multe si ma tem:D
    Oricum bravo pentur opinie,ti-am mai spus,imi place mul ceea ce scrii si acuma stau sa nu pic de pe scaun..desi ai fost ironica eu pot sa scriu acelasi lucru numai ca nu despre olteni
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Otilia... Am incercat sa nu imi public nici eu parerile rasiste sau jignirile astea , insa nu am mai putut sa tac atunci cand vad cata superioritate tinde sa creada ca are un om cand defapt e un puiut care abia incepe sa deschida ochii si sa cunoasca lumea facand primii pasi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa inteleg ca ai ceva cu oltenii?

    RăspundețiȘtergere