luni, 3 mai 2010

Nu pot!...

Suntem deja de cateva zile in luna mai... Practic as mai avea 2 luni si ceva si ar trebui sa ma intorc acasa... Ar fi trebuit sa o fac de mai multe ori pana acum , dar nu voi mai calca pe acolo decat atunci cand voi fi nevoita... Nu vreau sa mai fac parte din trecutul meu... Nu vreau sa mai aud aceleasi barfe si prietenii false... M-am saturat de tot ce tine de trecutul meu... De oameni care nu stiu ce vor, nu imi spun ce simt pentru mine , de cei care ma dezamagesc si isi petrec timpul cu tarfe... De oameni care vor sa ma ajute doar cu beneficii sexuale... M-am saturat de voi toti... DA!...Prefacatorii vad peste tot, nu aveam nevoie sa vad asta si de la cei pe care ii numeam prieteni... Nu vreau pur si simplu sa aud aceleasi pasiuni pe blonde , pierderi de vreme cu curve, sau prietenii doar din in cazul in care iti pica vreo proasta in pat cat sa-ti poti satisface poftele animalice... Si stiu un singur lucru sigur... eu macar am scapat umpic din cacat...tu te afunzi in el tot mai mult cu fiecare zi... si-l gusti cu placere...

[ P.S. ' pana iti dai seama de unde iasa deliciul tau' ]




...Cu parere de rau sincer...spun ca viata mea ce va continea pe voi , prietenii mei nu va mai fi aceeasi...nu pot fi nici tarfa...nici proasta...nici blonda...nici pierdere de vreme...

2 comentarii:

  1. Anonim {Paul :P}3 mai 2010, 18:01

    Nu stiu exact despre ce e vb dar..Copilutza ai a in camuflaj pe care o stiam eu nu renunta asha usor ..chiar daca lupta era de mult gata tu continuai sa te zbati si sa te lupti ..nu stiu sa fi pierdut vrun` razboi ..nu cred ca acum e momentul sau esti in locul unde poti sa renunti...dupa cum ai zis ..mai e putin inca nu e gata ..deci ramai Jolly cu capu sus si invingatoare..sau....

    RăspundețiȘtergere
  2. :| si daca fetita aia in camuflaj nu mai e demult?

    RăspundețiȘtergere