vineri, 21 mai 2010

Imi place....

Lumea a inceput sa ma atace... Sub diferite forme evident...si din diferite motive, si imi place... Ador sa vad ca nu am timp sa dorm pentru ca trebuie sa ma uit la vreun film nenorocit... sau unele chiar bune , trebuie sa recunosc ( ca de exemplu "The Life of David Gale ", trailer'ul e mai jos...


Imi place sa fiu obosita cand ma trezesc dimineata dupa maxim 4 ore de somn, sa ajung la facultate deja asezata pe scaun cand constat ca am lucrare si trebuie sa memorez repede ultimele lucruri ce nu le-am invatat... Imi place ca timpul sa treaca si sa vina ziua mea, sa astept cadouri, pentru ca sunt o mare mare materialista... (daca nu ma cunosti chiar imi dai dreptate). Astept ca ziua urmatoare sa trebuiasca un termen limita la cine stie ce stire, sau sa ma rog sa nu se intample ceva acum cat nu am cum scrie , filma sau analiza subiectul jurnalistic... Imi place sa aud pasarelele cum canta pe pomul acesta ce-mi intra in casa atunci cand vantul bate , la noua adresa... Sa vad cum oamenii se agita in prezenta mea, sa zambesc sadic atunci cand ii privesc in ochi... Sa ma amuze cand se cred mult mai buni decat un necunoscut... Mai frumos, mai inteligent... mai... prost cateodata , dar nu vor accepta lucrurile negative niciodata... Si vreau doar un exercitiu de gandire atunci cand vreo pitipoanca cu buletin nerodat trece de pragul liceului gandindu-se ce va face la bacul de anul viitor sa isi faca o lista imaginara sau nu... ( in cazul in care lista e pe hartie se recomanda punerea acesteia la usa de intrare si iesire din camera pentru a vedea zi de zi nivelul si ascendenta sau...descendenta a sinelui ) si sa constate la ce este atat de greu de urmat...ce e atat de irealizabil si ce a facut in tot timpul in scurta sa viata.. Si daca eu sunt vreun ghimpe magic in ochiul ei sau a lui (trebuie sa ma abtin de la nesimtirea de a manca cu pofta din iris)... Pot afla macar doua, trei lucruri la care sunt atat de inferioara, eu o biata fata ce recunoaste ca e proasta? Asta e ...nu toata lumea radiaza de inteligenta... Si imi cer iertare ca nu am facut decat putine lucruri in viata mea, si alea atat de neinsemnate si usor de facut... si inca vreo patru, cinci lucruri ce sunt puse acum in practica pe langa scoala pe care nu imi permit sa o platesc in bani , sau printre cativa pomi in plina verdeata acum ca e cald afara... E nefericitul caz in care scoala mea e bazata doar pe intelect!... Ah, si inca imi cer iertare.. e doar o scoala intr-un amarat de oras... vestic...
Vezi ce face prostia din om?... Mi-e rusine si mie cateodata cate pot spune si face...atat de aiurea ma pot simti...nici nu-ti poti inchipui... Sunt pe langa inculta si suparata tot timpul...ce urat nu-i asa?...tot timpul plang...prietenii mei stiu asta...Ar trebui sa ma inveti cum sa traiesc... Te-as ruga sa ai mila... de reflexie... ca eu sunt ceea ce simt...

Deci pe langa lucrurile care imi plac... imi place uneori sa fiu proasta..si e problema mea... e uneori o evadare... Imi place sa vad oameni care ma urasc...care nu ma suporta...care ar face orice sa ma vada rigida la doi metrii dedesupt.... Nu vor avea sansa ce-i drept... sunt atat de incapatanata incat voi cobori din masina si imi voi murdarii cu placere mana sa pun o bucata de pamant peste cei ce m-au "iubit" atat de mult...

Si le multumesc si celor care ma ajuta sa fac lucrurile care imi plac... sau...m-au ajutat si inca spera in interiorul lor sa ma descurc... Multumesc asadar 'P', 'D' , 'B.P', 'A' , 'C.A.S' , si inca cativa care sunt pe acolo pe undeva prin viata mea... inca nu atat de apropiati... Multumesc si celor de acasa, celor care nu au crezut in mine si m-au ambitionat sa devin ceea ce sunt...
Si sunt cativa...care ar spune din inima si sincer... ca si in zlele mele cele mai proaste sunt mai amuzanta decat tine...

Dar sa intelegi o gluma...trebuie materie cenusie sa o prelucrezi... Si pana la proba contrarie pe care o astept cu drag , pentru mine nu exista...
Inca o insemnare pentru cei care se cred buni... aceeasi fraza pur adevarata , 'Jurnalismul nu inseamna alb-violet'...

2 comentarii:

  1. Deci eu sunt mandru de tine pt tot ce ai facut si unde ai ajuns si imi doresc numai sa ia grija de tine si sa iti fie foarte foarte bine...."D"......

    RăspundețiȘtergere
  2. Tamarasan Daniel22 mai 2010, 18:29

    care e treaba cu nervii astia ai tai? daca oameni prosti nu ar fi..nu ai avea de unde sa stii ca esti mai buna decat ei

    RăspundețiȘtergere