luni, 17 mai 2010

Fiecare face ce... vrea...si poate...

Nu ma pot obisnui cu gandul ca indiferent de cat de bine si cu cata daruire fac un lucru mereu va fi un stupid in spatele meu sa fie mai bun, pentru ca are cunostinte...sau 'se descurca' intr-un fel sau altul... Am incercat , recunosc, de cateva ori sa devin pupincurista incat sa imi fie bine , dar decat sa las dare de prostie dupa mine si sa ma cred gauritor de macaroana patrata, prefer sa fiu considerata proasta de cei ce au limba moale pentru gaura fundului de pe scaunune directoriale... Sunt constienta de faptul ca ma straduiesc poate degeaba sa termin facultatea de Jurnalism, si nu mi-e deloc usor sa astept ca ziua de azi sa treaca la fel de repede ca cea de ieri si sa astept vara, sa pot ajunge acasa unde macar pentru cateva momente nu conteaza ziua de maine, si da... stiu ca un cretin, sau pardon , o tampita, ca suntem preponderent fete , ce nu aparea pe la scoala si platea examene pentru ca nu platea chirie si avea cunostinte cu nume de familie renumite , va ajunge mai departe.. va fi reporter, prezentantor tv, crainic...sau cine stie ce...pentru ca asta e lumea noua... Asta e democratia nu? fiecare face ce vrea... Si jur ca mi-ar face placere sa ii strang de gat pe fiecare destept din asta cu mainile goale, sa ii testez inteligenta atunci cand incearca sa evadeze...Mi-e sila de toti care se cred atat de prieteni si au terminat scoli pe bani( nu e vorba de tine coropishnita ), mai ales de cei care nu recunosc acest lucru, si isi traiesc viata cu zambetul pe buze caci ei cred ca fara prezenta lor lumea n-ar mai fi la fel... Pamantul se invartea pe o alta axa inainte de nasterea lor... Dragile mele prietene, facultatea pe o diploma nu inseamna echivalent de inteligenta, faptul ca sti sa iti scrii numele si iti apare pe multe lucruri nu inseamna ca esti un model de urmat... pentru oameni cu coloana vertebrala e drept... dar aici ma insel nu-i asa? Ca lumea se umple de amfibieni... oasele le inlocuiesti cu silicon, botox, si figuri pe tocuri nu-i asa?...Sau poate doar culori , gen roz..mov...sau cine stie... si stiu sincer ca nu voi ajunge nici crainic...nici jurnalist...pentru ca buzele mele nu atrag cacatul din curul sefului si nici nu am bani cat sa-mi umfle buzunarele incat sa-mi platesc locul... dar sunt impacata cu mine... si chiar de-s in banat...care e pe deplin la fel de Romania, ca restul tarii...sunt eu cu buzele si limba intacta... Si poate voi lucra la o shaormerie in timp ce numele tau apare la stiri...probabil ca producator...dar sa fim sinceri...niciodata nu va insemna asta inteligenta...



Tu nu vei intelege ce vreau sa zic nu-i asa... Si te simti ofensat...sau ofensata...in cazul in care nu ai ceva ce iti atarna... defapt lasi in urma ta dare descrise mai sus...dar nu asta conteaza....

In fine.. pentru cei ca fac totul sa merite...si simt greutatea obtinerii unui lucru fara a simti pe cerul gurii gustul cacatului... tot respect... Cati dintre voi cei respectati...nu va simtiti straini in patria mama?...

Un comentariu:

  1. mdaaa din pacate ca si la noi,exista oameni ce cred in bani,nu in cunosinte,IQ,D-zeu sau alte chestii importante,doar in bani,in mama si tata,sau in bosorogul de 80 ani ce-o s-o bage pe "Barbie"la tv,pt c rozu da bine in cadru:d,ai mare dreptate,in ceea ce priveste persoana lor,dar merita sa termini,in fine daca nu reusesti in Romania,vino la noi,pun pariu ca jurnalistele noastre o sa clacheze:D,da o sa reusesti la tine in tara,pentru ca esti buna,pentru ca scii cu suflet,nu pt bani si renume.Succes si take care:)

    RăspundețiȘtergere