miercuri, 26 mai 2010

End of... week or end of all...

Astept cu nerabdare venirea week-endului... Sper ca transformarea in roz a unei parti din viata mea sa aiba beneficii... Mi-e teama insa de faptul ca stau degeaba aici...si imi fortez memoria sa retina multe date fara rost, care nu-mi vor folosi caci vor trebui reluate anul ce vine... si asta doar datorita greselilor mele... Sper sa nu trebuiasca sa fac asta... E prima data in viata mea cand ma simt cu un picior dincolo de margine si celalalt aluneca usor cu fiecare secunda ce trece spre o prapastie care nu va mai avea un viitor fericit... Dar inca sper ca viata mea sa insemne , examene, note bune , fara restante , loc de munca , bani , liniste , fotografii , desene, si nu in ultimu rand vacanta la Petrosani unde sa invat sa innot... Imi trebuie doar un mic ajutor...o mica propulsare... e tot ce cer sa nu clachez... doar atat...

Un comentariu: