sâmbătă, 1 mai 2010

Amintiri muzicale...

Dupa agitatia de azi... interviu pe la minstrul Blaga si alte persoane importante... Am ajuns acasa... Am incercat sa mananc jumatati din cartofii pe care i-am...cam ars... Si m-a cuprins un dor de melodii ce le ascultam candva...

# Gareth Gates - "Mistake"



# ABBA - "One of us"



# Blue ( in general tot de la ei, dar ma limitez doar la ce ascult acum)




# Duncan James " Amazed "



# Outlandish - " Calling you"



# Ronan Keating - " if tomorrow never comes "



# Dido - " White Flag "



# Roxette - " Listen to your heart "



# Richard Marx - " Right here waiting "



# Era - " Dont you forget about me"



[ Poate e doar e zi mai nostalgica, sau...poate doar asta ascult...in orice caz...fiecare melodie imi aduce aminte de ceva anume...si ma linsiteste indiferent la ce m-as gandi... Le ador pe fiecare in parte...si mai sunt zeci de melodii ce le ascult dar nu-mi vin in minte acum... ]

3 comentarii:

  1. Anonim {Paul :P}3 mai 2010, 17:53

    sunt vechi melodiile dar astea vor ramane peste ani :X imi plac, suna frumos si parca ai trezit ceva acolo ascuns in interior..peste 10 ani cine o sa mai stie de Inna? dar de ABBA?..inca o postare de succes ;D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi... Macar unii din voi sa ascultati altceva in afara de manele... fgm de tzigani

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristea Nicoleta18 mai 2010, 03:08

    Imi amintesc ca chiar ascultai cateva melodi din astea cand veneam la tine :D

    RăspundețiȘtergere