sâmbătă, 24 aprilie 2010

Stare'a vremii...

E una din zilele alea mohorate, la propriu si la figurat...Aproape ploua afara dar nu asta e motivul pentru care ma simt asa... Defapt nici macar nu stiu motivul... Cert e ca nu ma simt bine...si nu fizic de aceasta data... Ma tot gandesc ce as putea face sa nu mai am starea asta. Ma gandesc la toate prostiile posibile si in acelasi timp nu ma gandesc la nimic.Simt doar un gol in mintea mea, in asa zisul suflet al meu... Am plecat sa ma plimb prin orasul asta magnific... Merita sa faci un drum pentru o punga de BakeRolls cu cascaval... Pun un update la textul asta mai incolo, n-am chef de creatii literare sau ceva...si nu stiu sigur daca problema e starea vremii de acum...

2 comentarii:

  1. Oh te inteleg..eu saptamina asta n-am scris nimic..cu toate ca am incercat...scriam tot felu de prostii si am renuntat...da eu ma simteam muult mai rau...cred ca ai avut si tu asa momente...oricum..tre' sa te si relaxezi:)
    take care:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :D Multumesc Otilia... Nu stiu nici eu ce am...doar stiu ca inspiratie clar nu am... Sper ca tu sa iti revi saptamana viitoare si sa scrii lucruri interesante... Mult noroc...si ai si tu grija de tine!

    RăspundețiȘtergere