miercuri, 28 aprilie 2010

Sentiment

Un singur lucru e in mintea mea acum...cat de mult au evoluat unele lucruri...dar stiu ca aceleasi chestii ce erau...vor fi mereu acolo ascunse intr-o latura a mea ce numai o singura persoana o cunoaste...
:X

...Imbracata pentru un CBO...Cu aceeasi mana veche ce ma tine strans...si observ cum am crescut cu aceleasi bune si nebune clipe... Poate e prea tarziu sa refac greselile vietii dar mai am timp sa fac altele noi...si nicio alta persoana n-ar fi demna de acest lucru daca ar fi fost altcineva...

UPDATE: CBO era prea scump pentru viata de student:)) asa ca am ramas la metoda clasica in Piata Libertatii...

4 comentarii:

  1. nici nu stiu ce sa inteleg

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim {Paul :P}29 aprilie 2010, 23:39

    UPDATE: CBO era prea scump pentru viata de student:)) asa ca am ramas la metoda clasica in Piata Libertatii... Jur de 5 minute rad incontinuu stiu ca nu e cine stie ce gluma sau ceva si sunt sentimentele tale ....nu vreau sa te simti aiurea sau ceva...dar mie mi se pare super funny...De unde e luat`a poza? e misto :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Poza e facuta de mine... o inspiratie de moment...cu cateva lucruri semnificative pentru viata mea...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristea Nicoleta1 mai 2010, 01:39

    CBO? parca nu iti placea firma producatoare..:)

    RăspundețiȘtergere