miercuri, 14 aprilie 2010

Practicant....

Seara primei mele zile petrecute in redactia de stiri... Nu e tocmai asa cum ma asteptam avand in vedere ca 5 ore am stat fara rost pe o canapea iar langa mine erau cate 3 sau 4 jurnalisti cu experienta... Oricine m-ar fi contrazis la faptul ca am descoperit miraculosul leac al invizibilitatii l-as fi atacat irevocabil...caci azi eram pierduta in decor pentru oricare din ce aflati in aceeasi camera cu mine... Nu parea ca ar fi deranjat prezenta mea in nici unul din cazuri... Stiam insa stirii ce aveau sa fie prezentate...cu cateva ore inainte de a afla si restul telespectatorilor... Dar eram oarecum dezamagita de tot ce se intampla... desi la vazul usii de culoare rosu inchis... ritmul inimii mele batea surprinzator de repede... M-am uitat inca odata la placuta pe care scria simplu "Redactia Stiri" inainte sa apas manerul ce deschidea usa... Am intrat increzatoare...si fericita...dar nu mult timp a durat pana sa trec la a fi absenta... Am plecat intr-un final cu masina romaneasca a TVR-ului ca doar e televiziunea Romana...trebuia patriotism...Am vazut pentru prima data antrenament de balet...miscarile pline de gratie a micilor eleve...primul interviu in spatele camerelor... Sper ca e un inceput promitator...si totusi dupa toate neplacerile... Ma bucur de faptul ca eu am reusit sa fac asta... Si le multumesc lor...celor care azi au vazut un practicant in fata ochilor lor atat de ocupati cu stiriile de actualitate...

3 comentarii:

  1. Totul se face pas cu pas!O sa-ti vina si tie ranul si o sa-ti amintesti cu nostalgie primele tale interviuri.Trebuie sa perseverezi doar ,dar cu ochii tai cred ca multe personalitati vor fi seduse ca in viitor sa-ti acorde interviuri!Sa auzim de bine si sa te simti bine ca practicant!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Fairy Tale... Sper sa imi amintesc intr-adevar cu nostalgie aceste vremuri..:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes Jolanda,forta si curaj,sunt sigura ca ai sa reusesti,pentru ca deja ai facut un pas destul de mare pentru a-ti realiza visul:*

    RăspundețiȘtergere