miercuri, 28 aprilie 2010

Plictiseala...

Ma gandeam acum cateva secunde, daca vreunu din voi, cei care imi cititi blogul intelegeti ceva sau doar va ocupati timpul pretios pentru a sta inca o vreme logat intr-o lume virtuala...Oricum, chestia asta ma descarca...ma face sa ma simt mai libera..si ma scoate putin din lumea mea prea plictisitoare uneori... Ma intrebam ce fac cei care au plecat cu lucrurile mele, si macar de erau ale mele, dar ai mei parinti se straduisera sa mi le ofere... Nici nu stiu ce sa fac in momentul de fata, dar stiu ca nu pot continua asa, nu cred ca mai pot sta in orasul asta care credeam ca imi va oferi un viitor mai bun...si iata ca am deja 7 luni si ceva de cand Petrosani-ul nu mai inseamna un fel de 'acasa' pentru mine...si nici o schimbare... Aceleasi zile plictisitoare, uneori cursuri, seminarii, regie de emisie, montaje, articole, si office 2003...Nici macar ecusonul cu 'presa', nu ma face sa ma simt mai altfel... si totusi era visul meu...dar ce rost are daca nu le imparti cu cineva miciile bucurii sau ...nu conteaza pentru cei din jurul tau...As vrea o viata altfel... poate nu in Romania asta de cacat...poate doar la 200 de km spre vest...nici macar nu stiu, cert este ca observ ca nimeni nu iti e defapt alaturi...si asta doare, dar e o durere pe care o ador...si decat sa iubesti ceva ce nu merita, e mai frumos sa urasti ceva ce e demn de ura... Am plecat...la o noua plimbare pe drumurile orasului meu de..asa zis...vis...

Un comentariu:

  1. Ar trebui sa iti gasesti lucrurile importante din viata, nu e chiar asa de plictisitor tot ceea ce zici...candva stiai sa te bucuri de astea

    RăspundețiȘtergere