joi, 8 aprilie 2010

Indiferent?...

Ma distreaza enorm faptul ca am ajuns in stadiul in care sa nu mai pun atatea la suflet asa cum faceam in urma cu un an...Oricat as vrea sa imi mai starnesc lacrimi...ceva opreste apa ochiilor mei sa curga asa cum o faceam candva... Parca totul e mult mai simplu... si vorba aia ..." si daca dragoste nu e , parca e bine"... Nu ma mai dor atat de tare replicire acide, ma amuz la telefoane ciudate si rad de faptul ca roata se intoarce mereu... niciodata nu as fi crezut ca voi ajunge atat de indiferenta la tot ce tine de viata mea sentimentala si la cei care o contin... dar pan' la urma cred ca toata schimbarea asta are doar o singura definire...un singur cuvant... pur si simplu... maturizare...

4 comentarii:

  1. E complet ne normal ca ai ajuns sa simti asta, mai ales cand unii dintre noi am vrea sa iti aratam ca lucrurile nu stau asa. Ca te'am putea face sa nu mai fi indiferenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. maturizarea e definita prin nivelul de implicare in aceasta "viata" plastica/artificiala de zi de zi, cu cat e mai mica cu atat e mai ok...

    RăspundețiȘtergere
  3. te inteleg....iarasi replica banala ..la un iceput de zi:D
    oricum..cred ca este vorba de rutina...dar si maturizarea e un motiv...atata timp cit retraiesti aceleasi sentimente si dezamagiri,ajungi sa te obisnuiesti cu ideea ca totul se vindeca:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :| Ai dreptate Otilia, cred ca pur si simplu am realizat ca nu pot face aceleasi lucruri la aceeasi intensitate, la infinit...

    RăspundețiȘtergere