vineri, 2 aprilie 2010

In drum ...spre casa...


In drum spre gara imediat... Si ma voi plictisi din nou in acelasi tren in care va fi acelasi peisaj plictisitor mai mult de 7 ore... Voi face aproape o norma intreaga pentru o vizita acasa... Sper sa merite... Sa nu aud aceleasi ecouri ale trecutului meu care inca nu mi-au iesit din minte... Si nu cred ca le voi uita vreodata... Inca 10 ore si voi pasi iar pe aceleasi betoane ale garii unde mi-am petrecut ceva timp din viata... Doar ca de aceasta data...am un bagaj in plus... Unul miscator... Sper sa ajungem fara nici o problema...Caci moralul meu trebuie sa ramana asa...Sau in caz contrar, trebuie sa rezist la orice m-ar astepta acasa... Drum bun deci...

2 comentarii:

  1. Dum bun Jolanda,ai grija de tine..si te astept cu noi idei la fel de interesante...sa stii ca drumul acasa si vacanta alaturi de cei dragi iti va incarca bateriile:) am plecat si eu...Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am privit cu nostalgie la gara din PETROSANI.Se vede bine de pe vechea pasarela.In ceea ce priveste bagajul miscator daca va fi spontan in relatiile cu ai tai n-o sa fie nici o problema.Iti urez sa aveti cu totii un Paste fericit iar ranile din trecutul tau sa se cicatrizeze!

    RăspundețiȘtergere