duminică, 25 aprilie 2010

Eu...si-atat...

E 5 dimineata... ascult o melodie ce imi aduce multe amintiri...si nu de dezamagiri...amintiri bune..vremuri bune...vremuri cand eram indragostita si nimic altceva nu conta...Imi e dor de zilele in care voiam sa adorm doar pentru ca maine era o noua zi in care urma sa ma surprinda ceva... Si mi-e dor de ora 3...Atat..As vrea ca partea aia din mine sa iasa la suprafata si sa simt ca lumea nu e dominata de curve... Aveam zile cand zambetul unei persoane imi umplea ziua, imbratisarea simpla imi dadea curaj ca ziua de maine sa fie la fel de increzatoare ca si azi...iar corpul meu sa accepte mai usor durerea zilei de maine....E o melodie pe repeat, imi place sa imi amintesc mai mult de vremurile bune de care imi e dor... mi-e dor de prieteni pentru care contam eu... conta ce gandeam eu si mai ales ceea ce simteam eu...Nu umblau prin ei hormoni ce ii corupeau la greseli ce imi distrugea increderea si sentimentul suprem in acelasi timp...Dar se termina melodia si pana sa inceapa iar...am cateva secunde de luciditate...si in alea vad realitatea... Ca singura persoana pe care trebuie sa o iubesc...e cea pe care o vad in oglinda...si nu e narcisism...e pura si dureroasa realitate...


P.S. asta e melodia...

3 comentarii:

  1. Imi place melodia....amintiri...nu,cred ca e prea devreme pentru mine sa vorbesc despre amintiri....da partea cu curvele...de ce sa ne amagim:D important e ca sa nu le lasam sa domine:D

    RăspundețiȘtergere
  2. da Otilia....dar stii care e problema...nu stiu cum e la tine in tara, dar Romania e preponderent plina de curve:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim {Paul :P}29 aprilie 2010, 23:29

    aici sunte de acord cu amandoua ...nu ar trebui sa lasi curvele sa te amageasca sau sa te calce in picioare...desi sti si tu ca 9/10 femei sunt curve...

    RăspundețiȘtergere