sâmbătă, 17 aprilie 2010

Daca pozele'ar vorbi...

Desi ziua de azi are o alta conotatie.. sper ca cine e in cauza, sa inteleaga starea.. Nu am chef de povestiri lungi azi... si nici de amintiri ...de trecut si nimic ceea ce contine un gram de suferinta...Mi-am dat seama ca pierd prea mult traind in vremurile ce nu mai sunt...indiferent ce as face nu le pot aduce inapoi...si pierd mult facand din prezent un trecut pe care maine il voi regreta...Si stiu ca momentant, acum , nu sunt ceea ce imi doream sa fiu...As vrea sa imi raspunzi (...)'am calcat pe urmele tale inca o data...dar acum te las linistit in lumea ta de gheata'.As fi vrut sa fi lasat orgoliul tau prostesc la o parte...si macar atunci cand ma vezi...sa ma tii in brate si sa-mi spui ca esti mandru de mine...si orice ar fi..sunt parte din sangele tau...indiferent ce as face... Multi dintre voi nu vor intelege melodia pe care o postez impreuna cu acest nou comentariu de-al meu...dar cei care vad in mine mai mult decat un obiect sexual sau un viitor trofeu.. ar intelege... Lasand restul la o parte...zic doar atat ..."Doar in poze imi mai vad zambetul...greselile pe care le-ai facut in viata...te costa!... " Restul... asculta...

Un comentariu: