joi, 29 aprilie 2010

Certuri...

Daca as fi stiut ca odata cu spargerea vasului de la ea ar fi rezolvat toate probleme , l-as mai fi spart in mii de bucati... Am stat si am tacut, am trecut peste si am invatat sa inghit lucruri ce ma dureau, ma faceau sa ma simt un nimeni , sau pur simplu inferioara...dar toate astea doar cu gandul la o schimbare care speram ca va functiona de aceasta data... As fi vrut sa inteleaga ca lucrurile nu se rezolva prin ignoranta si nici prin cuvintele grele adresate. Aceleasi probleme ale lui le am si eu...in aceeasi masura, poate doar cu cateva in plus caci eu mi-am pavat un drum greu spre o facultate... Dar cer prea mult se pare ca el as ma inteleaga... Si as vrea sa am puterea sa plec fara sa privesc in urma, chiar si daca asta inseamna suicid... Nu vreau sa mai aud aceleasi certuri de care nu am scapat desi credeam ca va fi altfel din momentul in care anul trecut trenul spre vest s-a pus in miscare... Daca ma uit in oglinda vad aceeasi proasta, ce sta si plange ca o cretina... in timp ce altii o acuza de indiferenta... Urasc tot ce tine de mine, de prostia mea, de sentimentele mele si de oamenii care se afla in viata mea... Majoritatea sunt niste prefacuti...si ca sa scap de toti si de toate as recurge la orice...dar inca nu pot fi atat de lasa... In schimb astept momentul in care nimic din astea toate nu v-a mai conta...si atunci pot fi singura, in liniste si pace...pentru totdeauna...



Dar nu intotdeauna e asa... si as vrea doar ca momentul in care calea mea cea dreapta sa se iveasca odata...

4 comentarii:

  1. eu traiesc cu gindul ca viata e ca o zebra-o linia alba,una neagra....dar kind vad atata vraja si cum ai spus tu prefacatorie in viata mea am impresia ka la mine viata e o linie neagra continua....ce sa zic..iarasi ma regasesc in postarea ta...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :| imi pare rau draga mea Otilia...stiu ce simti in situatia asta...si nu e deloc placut...

    Multumesc ca tu ma sustii si imi citesti postarile...si-mi faci macar o linie alba in continua linie neagra >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim {Paul :P}29 aprilie 2010, 23:32

    certurile depind de tine . de cand te maturizezi si pui sau iei piciorul din prag, cel care iti e alaturi ar trebui sa realizeze ce pierde si mai ales pe cine pierde...dar e intrebarea..nu te`a pierdut deja? ar trebui sa va "Faceti lini albe" pt ca sunt destule negre

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristea Nicoleta1 mai 2010, 01:39

    :| trist e faptul ca inca nu ai trecut peste lucrurile astea

    RăspundețiȘtergere