vineri, 9 aprilie 2010

Cateva ore...

Am ajuns sa imi petrec si ultimele ore din vacanta din orasul meu natal...imi vor lipsi multe...Plimbarile pe ulite, discutiile extravagante...dar cel mai mult unii dintre ei... dintre cei care poate ar face multe pentru mine...Cei care isi fac zidul de aparare cu mine in interior... si nu ma lasa vulnerabila in fata miilor de lucruri rele care ma asteapta de-a lungul vietii.. Nici nu mai am timp... am de pregatit bagaje...si sa fac o ultima plimbare... pentru o perioada pe aceste strazi... Si poate sa ii mai strang odata in brate pe cei care si-au impartit timpul cu mine... desi e un sentiment complet dureros...dar stiu sa ma prefac indiferenta..cred ca eram un elev bun la scoala de actorie... Am plecat... sa nu pierd minute ce-ar putea insemna mult... b'bye...

Un comentariu:

  1. Teodoreanu Robert12 aprilie 2010, 08:14

    Nu uita ca lucrurile sunt asa cum ar trebui sa fie!

    RăspundețiȘtergere