sâmbătă, 24 aprilie 2010

Amintiri...din gradinita...

Spuneam ca voi pune un update la ceea ce ziceam anterior azi, dar nu vreau sa amestec starile... Am facut o plimbare pe malul Begai, si demult nu ma mai simtisem atat de ciudat...aceleasi maini stiute pe care le priveam si nu mi-erau deloc straine asa cum imi erau ieri... Am ajuns acasa cand nu mai era lumina prea multa, si am citit zeci de poezii de Bacovia...unui om ce poate nu le-ntelegea,dar m-asculta... Mi-am amintit si poezia copilariei mele, ce o invatasem la gradinita maghiara... si poate vi se pare ciudata... dar mie mi-a starnit amintiri ce mi-au smuls azi un zambet pe langa o imbratisare ciudata pe beton...

Cătelusul schiop ( Elena Farago )

Eu am numai trei picioare,
Si de-abia mă misc: top, top,
Râd când mă-ntalnesc copiii,
Si mă cheama "cutu schiop".

Fratii mei ceilalti se joaca
Cu copiii toti, dar eu
Nu pot alerga ca dansii,
Ca sunt schiop si cad mereu!

Si stau singur toata ziua
Si plâng mult când mă gandesc
Ca tot schiop voi fi de-acuma
Si tot trist am să traiesc.

Si când mă gandesc ce bine
M-as juca si eu acum,
Si-as latra si eu din poarta
La copiii de pe drum!...

Cat sunt de frumosi copiii
Cei cuminti, si cat de mult
Mi-ar placea să stau cu dansii,
Să mă joc si să-i ascult!

Dar copiii rai la suflet
Sunt urâti, precum e-acel
Care m-a schiopat pe mine,
Si nu-i pot iubi de fel...

M-a lovit din rautate
Cu o piatra în picior,
Si-am zacut, si-am plans atata,
De credeam ca am să mor...

Acum vine si-mi da zahar
Si ar vrea să-mi fie bun,
Si-as putea să-l musc odata
De picior, să mă razbun,

Dar il las asa, să vada
Raul, că un biet catel
Are inima mai buna
Decât a avut-o el.

2 comentarii:

  1. Anonim {Paul :P}24 aprilie 2010, 22:40

    Mda :X faina poezie...mai merita sa citesti din cand in cand ...te face sa zambesti , sa realizezi ca animalele sunt mai bune ca oameni in unele situati..Ms pt amintirile de mult apuse

    RăspundețiȘtergere
  2. Teodoreanu Robert25 aprilie 2010, 01:20

    M-a impresionat poezia postata de tine, nu cred ca o cunosteam dar e frumoasa. Imi pare bine sa stiu ca inca mai conteaza pentru anumiti oameni poezia si proza. Bravo si succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere