sâmbătă, 3 aprilie 2010

Ajun...de sarbatoare acasa...


Ajun de sarbatoare...cateva minute si voi calca pe aceeasi pasi pe care ii facusem candva de mult in fiecare seara....Am ajuns ieri in Petrosani... si din momentul in care vazusem gara...ma simteam de parca nu as fi plecat niciodata...parca nimic nu se schimbase nici cand am incercat sa gasesc vreo modificare la plimbarea de-azi noapte... Si acelasi ras a lui tata...care ma provoca... Azi am vazut ca lucrurile nu sunt cum ar fi trebuit sa fie... cel putin in unele privinte... Biserica nu o voi vizita maine asa cum imi propusesem... Dar insa m-am convins pe mine insami sa nu mai lasa garda jos in fata nimanui...indiferent de lacrimi... regrete sau iertari... Oricat as vrea sa iert...ranile exista... Dezamagirile persista...si vor fi mereu... Asa ca pentru nimeni nu mai e nici o sansa..n-are nici un rost... cu atat mai putin nu exista vreo sansa de mai mult intre mine si trecutul meu... Dar...sa lasam asta acum... Conteaza doar... ca e Pastele!!...asadar... va urez :

~ PASTE FERICIT TUTUROR!!!! ~


Un comentariu: