luni, 22 martie 2010

...de azi ...o lume fara ...Mile...


Pentru mine o alta zi...la fel si multor oameni ziua de azi le-a trecut fara sa bage de seama daca e luni...sau sambata... Venisem de la o plimbare printre becurile aceluiasi oras...Timisoara... Nu era atat de aglomerat acum autobuzul... poate insa doar pentru ca trecuse de ora 10... Mancasem la Kristina , iar butonul de power al laptopului de pe scaun fusese acum apasat...asteptam doar sa imi solicite parola... Vorbisem cu tata... mi-a zis ca murise unul din domeniul jurnalistic... viitorul meu loc de munca sper... Mile Carpenisan... nu il stia multa lume dar un search pe google poate sa spuna multe despre un om... si citisem pe blogul lui...postari inainte cu cateva zile de a muri... desi simtea ca nu mai are ocazia sa scrie altadata daca nu scrie acum...ultima fraza din pacate... am descoperit un talent innascut... o placere in ceea ce facea... si...o melodie pe care o ador si eu... si pe langa tragica si ...fara rost fraza... odihneasca-se in pace... sper doar sa isi fi trai viata asa cum se cuvine... si...sunt multumita cu o parte din mine...care placea si unui profesionist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu