sâmbătă, 27 martie 2010

Gand spre acasa....


As vrea sa ma pot intoarce putin in timp...si sa revad niste lucruri despre viata mea de dinainte sa ma nasc..sa fi vazut cum ar fi fost influentata viata parintilor mei daca ar fi ramas la Viena...daca ar fi ramas in Budapesta...Si cred ca oriunde ar fi fost ei...si as fi fost si eu... ar fi fost la fel... stand ca acum in aceasi camera cu doua persoane din familie...si totusi nu conteaza pentru nici unul ca picioarele mi-s slabite...ca ma chinui sa vad normal...si sa nu ma fac una cu pamantul...nici idee nu are nimeni cat e de greu sa tii ochii deschisi in fiecare dimineata...sa zambesti fals doar ca lumea sa te iubeasca si azi...pentru ca poate adevarata ta persoana trista...deprimata...ar indeparta orice om intr-o rasa de cel putin 30 de metrii...si nu poti rani oameni ce-i iubesti...sau cel putin..nu voit...decat in cazuri extreme probabil...Si sincer...as vrea sa fiu in acelasi oras vechi...sarac asa cum spun multi... plin de mineri si momarlani...pentru ca aia e casa mea...acolo cunosc fiecare dala de beton...fiecare straduta ma duce putin mai departe de zgomot...si-acolo stiu unde sa gasesc mereu un om zambitor...un mascarici...sau un om care-si intinde mereu bratul sa ma cuprinda si sa-mi dea putere macar pentru maine...insa aici...e cu totul altfel...si nu vreau sa mai aud aceleasi fraze cum ca e mai bine... pentru ca viata mea v-a apartine mereu orasului sarac...si sunt mult mai bogata cu asta!...

3 comentarii:

  1. Imi pare rau ca gandesti astfel.Trebuie sa lasi in urma tot ceea ce e negativ si sa iei partea buna a lucrurilor.Astazi lumea e intr-o goana nebuna dupa bani si nu mai vede nimic altceva.Mai sunt oameni care au alt sistem de valori.Trebuie numai sa-i gasesti si o sa vezi ca nu e totul cenusiu.Stiu ca ruperea de un anumit loc si de un anumit cerc de prieteni ,lasa in urma traume dar nu lasa stresul sa te "DOARA" cum a spus un contemporan .Te astept sa scrii si te asigur ca o sa fiu un cititor fidel.Pana atunci toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate in legatura cu multe lucruri...dar orice alt loc niciodata nu va insemna pentru mine mai mult decat ...Petrosani-ul...si va fi singurul loc pe care il voi denumi cu sinceritate "acasa" indiferent cat de sarac e orasul si cat de defavorizata zona...si astea tocmai pentru ca am stiut sa vad partea buna a locului respectiv...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca cineva te asteapta acasa!

    RăspundețiȘtergere