miercuri, 31 martie 2010

Entitate paranormala... ?!?

Imi vorbise un prieten despre un film, asemanator celul pe care il vazusem cu ceva vreme in urma "The Blair Witch Project"... si eram interesata de el, asa ca n-am stat pe ganduri si l-am downloadat... Am si apucat sa il vad... Si m-a pus putin pe ganduri...


Si...am cautat cazul...pentru ca scria ca este o filmare reala...needitata...si... m-a uimit tot ce am gasit... Cazul chiar exista...si este desemnat a fi un caz neelucidat , desi la inceput se credea ca Thomas Finley ( cel care a filmat totul mai apoi ) a fost criminalul...folosindu-se de poveste...
Filmul se poate downloada de aici : http://www.filmeregale.com/horror/paranormal-entity.html

* in alta ordine de idei...merita sa va uitati si sa va documentati despre "Cimitirul Diavolului" din Siberia..."Exista un petec de pamant denumit “Cimitirul Diavolului” nu departe de satul Kova din regiunea siberiana Krasnoyarsk, acoperit cu cadavrele unor pasari si animale care, in mod misterios, “refuza” sa intre in descompunere." Daca gasiti vreo explicatie, si va pasioneaza paranomalul...spuneti-mi si mie un raspuns...exista sau nu creaturile astea?

9 comentarii:

  1. Wow! Chiar interesant,nu stiu ce sa pun daca exista sau nu.Ma voi uita la filmul spus de tine si vom vorbi dupa aceea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum de rezisti sa te uiti la asemenea filme? Nu-mi plac,am impresia ca e cineva mereu langa mine cand vad asemenea filme si categoric cred ca entitatiile exista! Ai grija!

    RăspundețiȘtergere
  3. Popovici Simona1 aprilie 2010, 04:14

    Nu imi mai trimite niciodata filme de genu asta!!!! :)) E groaznic de inspaimantator !

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm really nice job! imi plac ft mult asa filme si tot ce e legat de mistica:D asa ca ma apuc si eu de downloadat si vb dup aia:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur Otilia... Astept cu nerabdare sa imi spui daca te-a pus si pe tine pe ganduri...si daca ti-a creat putina frica:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincera sa fiu...da,cel putin sunt sigura k o s dorm k lumina aprinsa vreo 3 zile:D dea orikum filmu tare bun la fel si subiectu'..cred k e unicul film horror sau cva d genu asta...cre nu m-a pliktisit:)

    RăspundețiȘtergere
  7. :D...si eu ma cam gandeam aiurea la anumite faze in noaptea cand l-am vazut...si am adormit cu urechiile bine ciulite:))

    RăspundețiȘtergere
  8. bun film! Nu stiu ce sa spun cu existatul

    RăspundețiȘtergere
  9. e bun filmul eu l-am vazut odata cand eram mai mik si mi-a placut si tare as fi vrut sa il mai vad dar la tv nu l-a mai dat

    RăspundețiȘtergere