marți, 30 martie 2010

Baietii de acasa...

Am ajuns acasa... am facut cateva poze...si ii priveam zambetul larg si curat al batranului...uitandu-se la poza color de pe telefon...nu intelegea cum de el e deja pe ecranul acela mic...Ajunsesem sa vorbesc cu Alin, un prieten de acasa...Grasu mai bine zis...un om care ma ajuta mereu...de fiecare data cand ii solicitam ajutorul,sau simtea fara sa ii spun nimic ca e ceva in neregula cu mine...Plecau impreuna cu Aleks si Diana...alta poveste si cu acesti doi oameni pentru viata mea...prea lunga sa o povestesc acum... se ducea spre un party...in clubul de pe lac... Nu stiu daca as fi fost invitata in cazul in care eram acolo cu ei...ma simt exclusa...rau...parca nu mai fac parte dintre ei...si sper ca nu e intentionat totul... Chiar imi doresc sa stiu ca pentru cineva acolo contez...sa incerc ca viata mea de aici sa aibe sens...Sa merite efortul zilelor in care adormeam mai repede si mai mult doar sa mai treaca o zi...Toti de acasa par atat de normali...atat de uniti acum...si stiu ca nu e chiar asa...dar eu vad lucrurile din exterior acum...As vrea sa stiu doar ca cineva se simte mai fericit cu putin cand trenul meu ajunge in gara aceea in care ne-am baut atatea cafele...sucuri si beri... Ma simt...aiurea... si nu mai am chef de nimic...pentru ca simt ca nu fac parte de nicaieri... dar voi face tot ce imi sta in putere incat cei care mi-au fost alaturi sa-si primeasca ajutorul reciproc...si nimanui sa nu ii fie rusine cand imi pronunta numele... Si asta sper sa merite... pentru ca datorita multora, ziua mea de maine era mai usoara...si ochii mi se deschideau plini de speranta in fiecare dimineata doar stiind ca cineva acolo se gandeste la mine...


Si o melodie cu mult adevar...cel putin in cazul meu... :|

2 comentarii:

  1. Pleci de acasa cat vrei insa cand revi e nevoie doar de o zi ca sa refaci tot ce ai lasat in urma sa nu uiti asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Da stiu cum e ..stiu cum e sa fi plecat de "acasa" ceva vreme si cand te intorci sa te simti "Gaijin",un strain..sau pur si simplu ca nu mai faci parte din ei....cu ei am copilarit...am crescut ...ei m`au influentat,ei mi`au fost alaturi, m`au ajutat..dar tot ei te si "destrama" ...acum nu cred ca mai are vrun rost sa ma intorc intre aceiasi "ei" desi (crede`ma stiu) Niciunde nu e ca acasa..si da Nane are dreptate ..si cum un 9MM spunea.."putini o sa scapam de cartier`u asta de ****.0m....

    RăspundețiȘtergere