marți, 30 martie 2010

Am uitat sa zambim... De ce?


...Stateam de vorba cu un cunoscut si din vorba in vorba am ajuns sa ne trimitem linkuri de youtube...fara sa fac reclama site-ului ... si din melodii vesele...am ajuns la melodi dramatice, eh...cum fac oamenii de obicei...ajung mereu la negativism...si stateam si ma gandeam...de ce nu am continuat sa invat sa cant la pian... de ce nu am facut nimic remarcabil in vreun domeniu in toata viata mea...de ce din toti cei care ar fi facut orice pentru mine acum sunt doar o mana de oameni...si ei sunt retinuti de ceva anume...Oare nu ii vad pe cei care tin cu adevarat la mine...sunt macar cativa ce si-ar da si viata pentru mine?De ce sunt parca oarba si nu vad ce ar trebui sa fac maine doar ca ziua sa nu se termine ca azi? De ce cei ce varsta mea ajung mereu cu ganduri in prapastia pesimismului...intervin depresii...curente emo...si alte ganduri despre suicid...nepasare de viata si cu greu mai poti gasi un zambet real pe fata unui tanar...zambet dupa care trebuie sa sapi adanc in inima sa...si sa deschizi multe cortine... De ce?...

...o melodie din cele ascultate...o postez....poate cineva o asculta...si nu isi va aduce aminte de ganduri triste...si daca nu pastreaza un secret...sa imi spuna si mie cum a reusit...vreau sa-nvat cum sa creez un zambet...si cum e sa ii vad pe altii sa zambeasca...

4 comentarii:

  1. Elena Chiritan30 martie 2010, 03:20

    Poate doar pentru ca traim in alt fel fata de cum traiau cei "ce zambeau mai mult", sau ai dreptate si am uitat sa zambim...cine stie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Elena... cred ca noi suntem prea ...negativisti...chiar am uitat sa privim si lucurile bune...dar poate pe toti ii deprima genul acela de melodii si nu numai eu am probleme de tristete...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu stiu..intr-un fel e vorba si despre egoism,de conceptia pe care ne-o impunem,ca nu putem trece peste....o bariera oarecare...desi personal simt asta...chiar si cind ascult piesa asta...e chiar minunata....uneori suntem absorbiti de probleme,uitam de tot....
    P.S.e tare articolul:)

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce? pentru ca au avut grija batranii nostrii sa ne arate o lume fara zambete...

    RăspundețiȘtergere