miercuri, 6 ianuarie 2010

Nu ma ierta!


...Aproape ca m-apuca rasul...de cat de melodramatica am devenit... si ce am ajuns sa fac... si cati oameni am ajuns sa ranesc... si imi vine inca sa ma ridic din patul in care am adormit de atatea ori razand cu acelasi 'el' care m-a facut sa uit de tot ce insemnau decibeli ridicati si aburi de alcool... ma simt atat de aiurea...de ciudat si vinovata...pentru ce am devenit... As vrea sa las trecutul in urma si sa realizez ca tu esti cel care ma apreciezi asa cum sunt... sa simt ca nu vrei sa ma vezi niciodata plangand... ca m-ai tine in brate de fiecare data cand am probleme si sa aud aceleasi vorbe cand imi spuneai ca totul va fi bine... si as mai zice multe...dar sunt in pierdere de timp catre a face greseala vietii mele...si nu merit iertare... sa stii ca vei fi mereu ceva special pentru mine si imi vei lipsi in fiecare seara cand nu voi mai avea curajul sa te aud....dar... meriti ceva mai bun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu